Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• heeft die nu ook zo'n lelijk plastieken luchthapper zoals de sl zitten opzij?
    wimoptiek.be op

Comment

• Is een CLK 220 CDI (einde reeks) Grand Edition aan 43 000 euro té duur voor wat het is? Wat zijn de positieve/negatieve kanten van de CLK? We waren namiddag een kijkje gaan nemen bij Claes in Tongeren naar de nieuwe E-Klasse, trouwens een zeer geslaagde wagen, maar ons oog viel op die CLK. De Grand Edition is wel een zeer lekkere speciale reeks, vonden mijn pa en ik.

Maar, 43000 euro voor een model dat over anderhalve maand vervangen wordt? Het wringt toch

Comment

• Comment

• Echt de zaligste Merc die je nu nieuw kan kopen!!

CL65

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten

Dit soort vunzige velgen zijn we niet gewoon van Brabus.

Comment

• Donderagavond trouwens naar de nieuwe E gaan kijken.

Echt wel een sjiek ding. Op't eerste zicht is bouwkwaliteit, materiaalkeuze, ergonomie er DIK op vooruit gegaan tegenover de W211.

En mits een goede uitrusting en aankleding aan de buitenkant is dat echt wel nog een vet ding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
                Is een CLK 220 CDI (einde reeks) Grand Edition aan 43 000 euro té duur voor wat het is? Wat zijn de positieve/negatieve kanten van de CLK? We waren namiddag een kijkje gaan nemen bij Claes in Tongeren naar de nieuwe E-Klasse, trouwens een zeer geslaagde wagen, maar ons oog viel op die CLK. De Grand Edition is wel een zeer lekkere speciale reeks, vonden mijn pa en ik.

Maar, 43000 euro voor een model dat over anderhalve maand vervangen wordt? Het wringt toch
                Voor een Mercedes te zijn 'goedkoop' vind ik. Als je er niet mee in zit om snel met een oud model rond te rijden, doe je hiermee een goeie zaak. CLK mag nog steeds gezien worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                  Voor een Mercedes te zijn 'goedkoop' vind ik. Als je er niet mee in zit om snel met een oud model rond te rijden, doe je hiermee een goeie zaak. CLK mag nog steeds gezien worden...
                  Ja en de uitrusting was ook indrukwekkend (navigatie, automaat, leder, AMG-pack,...) Alles erop en eraan eigenlijk. De verkoper vertelde ons dat een E-Klasse Coupé met dezelfde uitrusting op 65 000 euro zou uitkomen. Je kan die twee niet vergelijken natuurlijk maar een verschil van +20 000 euro is toch wel veelzeggend Er stond ook een SLR-roadster en een CLS 63 in de showroom, man man zalige machines

Edit: Het gaat om deze uitvoering (kleur zou wel zwart zijn):

Last edited by ; 28/03/2009, 19:15.

Comment

• Nieuwe E

Comment

• Kmoet hem eens irl zien om een goeie mening te kunnen hebben.

Maar die mistlichten vind ik nu echt niet mooi é. zou veel mooier kunnen vind ik.

Comment

• Die Brabus

Alleen de luchthappers op de laatste foto kunnen mij helemaal niet bekoren.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Donderagavond trouwens naar de nieuwe E gaan kijken.

Echt wel een sjiek ding. Op't eerste zicht is bouwkwaliteit, materiaalkeuze, ergonomie er DIK op vooruit gegaan tegenover de W211.

En mits een goede uitrusting en aankleding aan de buitenkant is dat echt wel nog een vet ding.
                          In welke garage ben je gaan kijken?

Ik was er ook bij Mercedes Antwerpen.

Edit: Laat maar, ik was vergeten dat je van St. Niklaas was

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                          2012-...
                          '07 BMW 118d

Comment

• Comment

• Ik was aan het zoeken naar foto's van een jaguar 140 ... en uiteindelijk dit gevonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                Maar als je dan een factuur van 900 euro krijgt dan kan je toch wel gemakkelijk zien waar ze je in het zak hebben gezeten.
                                Ja, daarom dat ik zeg, als hij mij een kopie van de factuur door-PM't kan ik checken waar hij in het zak gezet is. 900 euro voor 1 gloeibougie is inderdaad precies hoog, maar ik weet niet wat er nog allemaal gebeurd is, en hoeveel zo een bougieke kost bij Benz.

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                Dit soort vunzige velgen zijn we niet gewoon van Brabus.
                                Die velgen zijn VÉT

Comment

• Comment

• Comment

• Onze ex- S 400 CDI staat te koop:
                                      AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                        Onze ex- S 400 CDI staat te koop:
                                        http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=155562255
                                        1ste eigenaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                          1ste eigenaar...
                                          Idd is feite al de derde want wij hebben die ook niet nieuw gekocht.

Comment

Working...
                                          X