heeft die nu ook zo'n lelijk plastieken luchthapper zoals de sl zitten opzij?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Is een CLK 220 CDI (einde reeks) Grand Edition aan 43 000 euro té duur voor wat het is? Wat zijn de positieve/negatieve kanten van de CLK? We waren namiddag een kijkje gaan nemen bij Claes in Tongeren naar de nieuwe E-Klasse, trouwens een zeer geslaagde wagen, maar ons oog viel op die CLK. De Grand Edition is wel een zeer lekkere speciale reeks, vonden mijn pa en ik.
Maar, 43000 euro voor een model dat over anderhalve maand vervangen wordt? Het wringt toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
Dit soort vunzige velgen zijn we niet gewoon van Brabus.
Comment
-
Donderagavond trouwens naar de nieuwe E gaan kijken.
Echt wel een sjiek ding. Op't eerste zicht is bouwkwaliteit, materiaalkeuze, ergonomie er DIK op vooruit gegaan tegenover de W211.
En mits een goede uitrusting en aankleding aan de buitenkant is dat echt wel nog een vet ding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk BerichtenIs een CLK 220 CDI (einde reeks) Grand Edition aan 43 000 euro té duur voor wat het is? Wat zijn de positieve/negatieve kanten van de CLK? We waren namiddag een kijkje gaan nemen bij Claes in Tongeren naar de nieuwe E-Klasse, trouwens een zeer geslaagde wagen, maar ons oog viel op die CLK. De Grand Edition is wel een zeer lekkere speciale reeks, vonden mijn pa en ik.
Maar, 43000 euro voor een model dat over anderhalve maand vervangen wordt? Het wringt toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenVoor een Mercedes te zijn 'goedkoop' vind ik. Als je er niet mee in zit om snel met een oud model rond te rijden, doe je hiermee een goeie zaak. CLK mag nog steeds gezien worden...
Edit: Het gaat om deze uitvoering (kleur zou wel zwart zijn):
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDonderagavond trouwens naar de nieuwe E gaan kijken.
Echt wel een sjiek ding. Op't eerste zicht is bouwkwaliteit, materiaalkeuze, ergonomie er DIK op vooruit gegaan tegenover de W211.
En mits een goede uitrusting en aankleding aan de buitenkant is dat echt wel nog een vet ding.
Ik was er ook bij Mercedes Antwerpen.
Edit: Laat maar, ik was vergeten dat je van St. Niklaas was
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenMaar als je dan een factuur van 900 euro krijgt dan kan je toch wel gemakkelijk zien waar ze je in het zak hebben gezeten.
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDit soort vunzige velgen zijn we niet gewoon van Brabus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenOnze ex- S 400 CDI staat te koop:
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=155562255
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten1ste eigenaar...
Comment
Comment