En dan ga ik nu even naar de nieuwe E-klasse kijken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDie gaan ze nog wel even hebben voor dat geld denk ik
Voor de rest hebben we wel lekkere karren staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDie gaan ze nog wel even hebben voor dat geld denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEn dan ga ik nu even naar de nieuwe E-klasse kijken.
Als je naast de auto staat en je kijkt voor het voorportier, dus het spatbord + motorkap is het precies een C-klasse, en achter het achterportier zijn ze precies wat te lang doorgegaan met tekenen . Die achterlichten en die rare halve boog boven de achterwielen zijn echt zwaar lelijk.
Interieur is wel nice, alsook het motorenpallet (ben erggg benieuwd hoe een 250 CDI rijdt).
Comment
-
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenKet uw handtekening is VET
Special thanks to spillies!
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentis de eerste keer dat ik zie dat de derde hoofdsteun niet centraal staat
Was me ook nooit eerder opgevallen.
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Zo vet ik moest toch even op mobile zoeken ... niet 100% hetzelfde, maar toch ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenZo vet ik moest toch even op mobile zoeken ... niet 100% hetzelfde, maar toch ...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=2
Effe je BMW verkopen, echte auto in de plaats en nog geld overhouden
Comment
-
Comment