Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Geef mij 40k en ik haal een EVO2 met minder dan 20.000km
    zie ik er uit alsof ik 40k heb?

't ging mij om deze:

met de zeteltjes die er in zitten, 52.500... voor als het wat meer mag zijn!

Comment

• Die kerel is goed gek.

Jammer genoeg heb ik ook geen 40K zo liggen

Nuja, ik zie die kar zowieso dagelijks als ik wil, dus mij geen probleem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Kussen: +/- 500 euro
        Rugleuning: +/- 550 euro/stuk

Pak dus dat je met al de randdingen ongeveer 2000 euro kwijt bent voor een exemplaar in gewoon leder.
        Bedankt (maar nieuw valt dus af)

Comment

• Comment

• Iemand nog een R129 SL hebben:

Van plan om je woning te renoveren? Via Heyman bereken je eenvoudig de kosten van jouw renovatie project. Voorkom dat je teveel betaalt!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Vraagje:

mijn vader heeft geen zin om veel uit te geven aan de facelift S zonder pook in het midden.

Maar, z'n huidige S (facelift W220 320 CDI) heeft 220k km. Wanneer we dus zouden wachten op de nieuwe S-klasse binnen 4 jaar zou de W220 er een 350k hebben en waarde 0.

Nu kunnen we een compleet uitgeruste W221 S320 CDI kopen met 100k km op de teller, perfect onderhouden, voor een 30k euro.

Zouden we nu niet beter nog 3-4 jaar rijden met die W221 en dan een nieuwe kopen.

Of gewoon verder rijden met de W220 ?

Wat zouden we nog van die W220 kunnen krijgen, realistisch gezien ?

Comment

• Een 20k moet toch nog wel haalbaar zijn hoor, gezien ze voor 2001's nog steeds een 14 vragen. Verkoopprijs 18?

Ik zou voor 12 bijleggen zeker de 221 kopen voor die 4 jaar. Als je dat over 4 jaar uitspreidt is dat 3 per jaar, terwijl ie over 4 jaar een pak meer waard gaat zijn als de 220. Daarenboven is een 221 nog zo veel fijner dan een 220...

Comment

• Het verlies op die 220 de komende 4 jaar zou minder zijn dan die van een 221 nu denk ik, alleen zit je met de 220 en al zijn problemen

Maar een 221 is wel op alle vlak een betere wagen natuurlijk, en 30K is best weinig voor zo een kar.

Comment

• ik ga hem eens te koop zetten voor 24k btw incl, eens zien wat er geboden wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                ik ga hem eens te koop zetten voor 24k btw incl, eens zien wat er geboden wordt.
                                Als ie gaat zoals een E30 heb je straks een bod van 2.4k

Comment

• hij heeft wel een ster he

Comment

• en nog maar net 4k kosten gedaan

Comment

en nog maar net 4k kosten gedaan
                                      Weggegooid geld

Comment

hij heeft wel een ster he
                                        Die E30 ook in zijn ruit

Comment

• als je op zo'n advertentie aanduidt 'btw-aftrekbaar', moet je dan de prijs excl of incl vermelden ?

Ik vermoed incl

Comment

Working...
                                          X