Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
    als je op zo'n advertentie aanduidt 'btw-aftrekbaar', moet je dan de prijs excl of incl vermelden ?

Ik vermoed incl
    incl.

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

nog iets wijzigen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
        Ik heb de mijne 500 euro meer betaald met 140.000 km minder op de teller maar je kunt natuurlijk proberen.

Ik zou eveneens een prijs denken rond de 20k.

30k voor een w221 is wel geen geld en eerlijk gezegd denk ik dat je dan idd. beter kunt wisselen.

Ook prijs terug gehad van Vandevelde voor een achterbank van een R129: 1000 euro

Comment

• 't is de vraagprijs he, ik weet hoe laag ik mag gaan

Comment

• Is er buiten een 190 16v nog een benz die je sportief kan maken zonder afbreuk te doen aan het concept? (betaalbaar, mechanisch te tunen, weinig elektronica,..)

Van een 107SL kan je ook een fijne 'sportwagen' maken, maar das een beetje zonde om een comfortabele cabrio om te bouwen tot een 'sportwagen'.

Comment

• Een leuke 124 bv.

Comment

• een manuele, vroege 300e misschien ?

Comment

• dat is zonde om dat comfort weg te halen.

124 is en blijft een cruiser. beetje zonde om daar een strakke ophanging onder te steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    dat is zonde om dat comfort weg te halen.

124 is en blijft een cruiser. beetje zonde om daar een strakke ophanging onder te steken.
                    bullshit, bij een S is dat zonde ja. Niet bij een 124.

Beste van 2 werelden. Een leuk ander onderstelletje (met verse ondersetlrubbers), aan een dikke zespitter met getrag-bak en eventueel andere uitlaat. En dat strakker onderstel hoeft niet perse veel onaangenamer te zijn. Het moet niet zot hard liggen, en je steekt er toch leuke old skool recaro's in. Een plus aan comfort zelfs. En aan de andere kant blijf je met je ruime klassevolle sedan rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      bullshit, bij een S is dat zonde ja. Niet bij een 124.

Beste van 2 werelden. Een leuk ander onderstelletje (met verse ondersetlrubbers), aan een dikke zespitter met getrag-bak en eventueel andere uitlaat. En dat strakker onderstel hoeft niet perse veel onaangenamer te zijn. Het moet niet zot hard liggen, en je steekt er toch leuke old skool recaro's in. Een plus aan comfort zelfs. En aan de andere kant blijf je met je ruime klassevolle sedan rijden.
                      Het klassevol karakter van een 124 is ook niet meer echt bestaande.

En die getrag-bak hoort thuis in een 190, in een 124 heb ik liever een automaat. En automaat + tuning komt niet goed.

Eigenlijk wil ik een 300SL ombouwen naar einzeldrossel ofzo, maar das echt zonde van de auto.

En buiten de 16V heeft mercedes nooit iets gemaakt dat "sportief" is en nog steeds betaalbaar.

Comment

• R129 300-24 manueel

Comment

Het klassevol karakter van een 124 is ook niet meer echt bestaande.

En die getrag-bak hoort thuis in een 190, in een 124 heb ik liever een automaat. En automaat + tuning komt niet goed.

Eigenlijk wil ik een 300SL ombouwen naar einzeldrossel ofzo, maar das echt zonde van de auto.

En buiten de 16V heeft mercedes nooit iets gemaakt dat "sportief" is en nog steeds betaalbaar.
                          Bwoa, bij bv een erg nette 124 sportline zeg je toch nog wauw?
                          Ik vind het idee op zich nog niet zo slecht... en een getrag moet echt vet rijden op een strakke 124. Automaat is natuurlijk minder met het oog op een sportieve benz.

300SL is nu echt eens een kar die origineel moet blijven. Zou zwaar zonde zijn idd.

Zo'n 124 met flinke aftermarket ophanging, getrag, 3.6 blok (), recaro's, Aero I's, AMG kit, andere uitlaat, ... zie ik wel zitten

Comment

Bwoa, bij bv een erg nette 124 sportline zeg je toch nog wauw?
                            Als er geen AMG of brabus-pakket opzit mag dat nog zo hard blinken als het wilt, ik kijk er écht niet meer naar om.

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            Ik vind het idee op zich nog niet zo slecht... en een getrag moet echt vet rijden op een strakke 124. Automaat is natuurlijk minder met het oog op een sportieve benz.
                            Daarom dat ik geen 124 wil. Die kar zijn motor is groot genoeg om een automaat te rechtvaardigen (6 cilinders)
                            Als een 190 nu eens te krijgen zou zijn geweest met 16v pakket als optie op een 2.6 (met automaat) was mijn keuze al best gemaakt

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            Zo'n 124 met flinke aftermarket ophanging, getrag, 3.6 blok (), recaro's, Aero I's, AMG kit, andere uitlaat, ... zie ik wel zitten
                            in break

Maar dat is geen sportkar. Ziet er best vet uit (beetje gipsy ook wel), maar als dat lawaai begint te maken komt dat direct zo marginaal over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              R129 300-24 manueel
                              Geef eens 1 reden waarom een 129 manueel zou moeten zijn?

Dan nog liever een 300CE-24

Comment

Maar dat is geen sportkar. Ziet er best vet uit (beetje gipsy ook wel), maar als dat lawaai begint te maken komt dat direct zo marginaal over
                                ja het heeft z'n leeftijd hé. De mensen die per definitie 'bah wat een oude kar zeggen'... ga je je echt iets aantrekken van die hun mening?
                                En wat is lawaai... als het bij gewoon rijden een lichte brom is, en bij plankgas een mooi gebrul dat in verhouding staat tot de prestaties... who cares dan? Het moet geen open pijp zijn hé.

Comment

• Taxi's zijn zo verleidelijk

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Carlito gaat altijd wel ergens een reden vinden om een auto niet te kopen hoor .

Comment

Het moet geen open pijp zijn hé.
                                      Oh jawel

Comment

wat is sportief trouwens ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          wat is sportief trouwens ?
                                          ''sportief''

Comment

Working...
                                          X