Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIets compact, dat je de bochten kan ingooien, goed stuurt, vooruitgaat (relatief) en dat je kan afjagen om geen mal figuur te slaan op circuit.
Comment
-
-
Jongens,
het is toch allemaal zo relatief en eenvoudig, de ene heeft die smaak en de andere die smaak,
het voornaamste is toch dat we alleen dezelfde hobby delen en ervan genieten in de mate van het mogelijke.
En voor de rest leven en laten leven..........
Grts en goedenacht want ik ga morgen vissen.........
Paul
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenEerste generatie A-klasse ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
Zou dat nog te chippen vallen?
Twin leder is wel niet zo goed bestand tegen zulk gebruik precies
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIdd manueel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten8500€ voor 400K kilometer? is dat niet wat overdreven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk BerichtenMaar 5 jaar oud.
als een wagen bv. 1 jaar oud is en hij heeft 400K kilometers gebold ga je dan de koop van je leven gedaan hebben misschien? 400K blijft 400K, en slijtage zal even erg zijn dan bv. een wagen van 15jaar oud met dezelfde kilometers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenja dat speelt wel een rol.
als een wagen bv. 1 jaar oud is en hij heeft 400K kilometers gebold ga je dan de koop van je leven gedaan hebben misschien? 400K blijft 400K, en slijtage zal even erg zijn dan bv. een wagen van 15jaar oud met dezelfde kilometers
Dus 400dkm blijft zeker geen 400dkm. Een auto die jaren stil staat, das pas miserie
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenop mobile.de staan er enkele, idem op leboncoin.fr
Garage Dhont in elversele heeft volgens mij ook een EVO2 te koop
Die heeft er 3 in z'n showroom staan.
En vrijdag reed er mij eentje tegemoet. Damn, wat een kar toch!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenWat is eigenlijk het verhaal achter de zwarte C-klasse nieuw model, zonder nummerplaten, met gele wielklem die zo'n 1.5 jaar op een parkeerplaats in Gent aan het Sint-Pietersplein heeft gestaan ?
Sinds de paasvakantie is 'ie ineens verdwenen
Haha, heb ik me ook al afgevraagd.
Zou die niet gewoon gestolen zijn, achtergelaten zonder platen, parkeerklem erop, en dan nu weggevoerd naar de schroot ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenZit wel wat bullshit in ze. Voor het werk reed ik vroeger 200 a 250 dkm per jaar, dat voertuig werd 's nachts nog ingezet terwijl ik sliep. Op die manier, had die motor dus altijd zijn bedrijfstemperatuur, en je mag er zeker van zijn dat dat dan minder hard afziet. Ook doe ik super veel autosnelwegkm's, dus continu schakelen zit er niet in.
Dus 400dkm blijft zeker geen 400dkm. Een auto die jaren stil staat, das pas miserie
Comment
Comment