Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    wat is sportief trouwens ?
    Iets compact, dat je de bochten kan ingooien, goed stuurt, vooruitgaat (relatief) en dat je kan afjagen om geen mal figuur te slaan op circuit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
      interieur mag er nog zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Iets compact, dat je de bochten kan ingooien, goed stuurt, vooruitgaat (relatief) en dat je kan afjagen om geen mal figuur te slaan op circuit.
        Eerste generatie A-klasse ?
        Die letzten Worte ...
        ... eines Diesel-Fahrers:
        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
        W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          interieur mag er nog zijn
          km's zijn wel te zien aan de zetels
          Die letzten Worte ...
          ... eines Diesel-Fahrers:
          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
          W201 BENZIN

Comment

• Jongens,
            het is toch allemaal zo relatief en eenvoudig, de ene heeft die smaak en de andere die smaak,
            het voornaamste is toch dat we alleen dezelfde hobby delen en ervan genieten in de mate van het mogelijke.
            En voor de rest leven en laten leven..........

Grts en goedenacht want ik ga morgen vissen.........

Paul

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
              Nja, dan maak ik liever de Espace tot track-toy

Comment

Hoezo moderne Benzen halen zulke geschifte km standen niet meer?

Zou dat nog te chippen vallen?

Twin leder is wel niet zo goed bestand tegen zulk gebruik precies

Comment

Geen automaat? Of zie ik scheel?

Comment

• Idd manueel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                      Idd manueel.
                      Dat is vermoeiend +400 000 km met taxi zonder automaat

Comment

• 8500€ voor 400K kilometer? is dat niet wat overdreven?
                        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                          8500€ voor 400K kilometer? is dat niet wat overdreven?
                          Maar 5 jaar oud.

Comment

Mijn vader heeft zo eentje verkocht met 148000 kilometer op voor 10 000 euro, geen taxi geweest. Ik vind dit dus nog duur
                            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk Berichten
                              Maar 5 jaar oud.
                              ja dat speelt wel een rol.

als een wagen bv. 1 jaar oud is en hij heeft 400K kilometers gebold ga je dan de koop van je leven gedaan hebben misschien? 400K blijft 400K, en slijtage zal even erg zijn dan bv. een wagen van 15jaar oud met dezelfde kilometers
                              wimoptiek.be op

Comment

• Dat heb ik niet gezegd hé.

Het is maar dat die wagen nog genoeg kan opbrengen als je hem laat overnemen door de garage.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                  ja dat speelt wel een rol.

als een wagen bv. 1 jaar oud is en hij heeft 400K kilometers gebold ga je dan de koop van je leven gedaan hebben misschien? 400K blijft 400K, en slijtage zal even erg zijn dan bv. een wagen van 15jaar oud met dezelfde kilometers
                                  Zit wel wat bullshit in ze. Voor het werk reed ik vroeger 200 a 250 dkm per jaar, dat voertuig werd 's nachts nog ingezet terwijl ik sliep. Op die manier, had die motor dus altijd zijn bedrijfstemperatuur, en je mag er zeker van zijn dat dat dan minder hard afziet. Ook doe ik super veel autosnelwegkm's, dus continu schakelen zit er niet in.

Dus 400dkm blijft zeker geen 400dkm. Een auto die jaren stil staat, das pas miserie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      op mobile.de staan er enkele, idem op leboncoin.fr
                                      Garage Dhont in elversele heeft volgens mij ook een EVO2 te koop

Die heeft er 3 in z'n showroom staan.

En vrijdag reed er mij eentje tegemoet. Damn, wat een kar toch!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                        Wat is eigenlijk het verhaal achter de zwarte C-klasse nieuw model, zonder nummerplaten, met gele wielklem die zo'n 1.5 jaar op een parkeerplaats in Gent aan het Sint-Pietersplein heeft gestaan ?

Sinds de paasvakantie is 'ie ineens verdwenen

Haha, heb ik me ook al afgevraagd.

Zou die niet gewoon gestolen zijn, achtergelaten zonder platen, parkeerklem erop, en dan nu weggevoerd naar de schroot ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                          Zit wel wat bullshit in ze. Voor het werk reed ik vroeger 200 a 250 dkm per jaar, dat voertuig werd 's nachts nog ingezet terwijl ik sliep. Op die manier, had die motor dus altijd zijn bedrijfstemperatuur, en je mag er zeker van zijn dat dat dan minder hard afziet. Ook doe ik super veel autosnelwegkm's, dus continu schakelen zit er niet in.

Dus 400dkm blijft zeker geen 400dkm. Een auto die jaren stil staat, das pas miserie
                                          ik spreek dan ook niet over een wagen van 15jaar met 1000km, maar met evenveel km.
                                          wimoptiek.be op

Comment

Working...
                                          X