Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zit wel wat bullshit in ze. Voor het werk reed ik vroeger 200 a 250 dkm per jaar, dat voertuig werd 's nachts nog ingezet terwijl ik sliep. Op die manier, had die motor dus altijd zijn bedrijfstemperatuur, en je mag er zeker van zijn dat dat dan minder hard afziet. Ook doe ik super veel autosnelwegkm's, dus continu schakelen zit er niet in.
Dus 400dkm blijft zeker geen 400dkm. Een auto die jaren stil staat, das pas miserie
300E-24 met handbak, Eibach / Bilstein ophanging, en een stel goede banden. Deftig sportstuur (lees: AMG of Brabus), en twee stoffen recaro's voorin.
Dat is een kar waaraan een 190E 16 op vlak van sportiviteit niet kan tippen.
En het is geen zonde om die kar te tunen, want het is een 24-klepper. Als je een comfortabele 124 neemt met automaat moet je maar een 300E 12-klepper kopen. Of een 400E/E420.
300E-24 met handbak, Eibach / Bilstein ophanging, en een stel goede banden. Deftig sportstuur (lees: AMG of Brabus), en twee stoffen recaro's voorin.
Dat is een kar waaraan een 190E 16 op vlak van sportiviteit niet kan tippen.
En het is geen zonde om die kar te tunen, want het is een 24-klepper. Als je een comfortabele 124 neemt met automaat moet je maar een 300E 12-klepper kopen. Of een 400E/E420.
Zie jij een 300E/24 met handbak en bilstein sportonderstelletje etc. sportiever in dan een gelijkaardig gemodificeerde 190E 2.5-16?
Lijkt me nogal vreemd, gezien de basis van een 190 er toch wel voor bekend staat heel wat agieler, wendbaarder, levendiger, ... te zijn dan die van een W124...
Ben idd chauffeur, en vroeger haalde ik geregeld mijn 80u in de week (soms 7/7)... Nu doe ik nog een 120 000km per jaar, wat voor mij persoonlijk echt weinig lijkt.
Zie jij een 300E/24 met handbak en bilstein sportonderstelletje etc. sportiever in dan een gelijkaardig gemodificeerde 190E 2.5-16?
Lijkt me nogal vreemd, gezien de basis van een 190 er toch wel voor bekend staat heel wat agieler, wendbaarder, levendiger, ... te zijn dan die van een W124...
Sportiever dan een originele 190E 16-klepper.
Uiteraard is een 16-klepper met dezelfde mods sportiever.
Maar Carlito vroeg een alternatief op de sportiviteit van een (denk ik standaard) 16-klepper.
Dat agieler, wendbaarder, levendiger (bijna allemaal min of meer synoniemen? ) zijn van de 190E heeft 'ie te danken aan z'n gewicht en z'n beperktere afmetingen. Maar een 124 met deftige setup kan op vlak van rij-eigenschappen met gemak die van een 190 16-klepper overstijgen.
Comment