Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
    Zit wel wat bullshit in ze. Voor het werk reed ik vroeger 200 a 250 dkm per jaar, dat voertuig werd 's nachts nog ingezet terwijl ik sliep. Op die manier, had die motor dus altijd zijn bedrijfstemperatuur, en je mag er zeker van zijn dat dat dan minder hard afziet. Ook doe ik super veel autosnelwegkm's, dus continu schakelen zit er niet in.

Dus 400dkm blijft zeker geen 400dkm. Een auto die jaren stil staat, das pas miserie

Word.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      wat is sportief trouwens ?
      gezond, goed voor de conditie, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Geef eens 1 reden waarom een 129 manueel zou moeten zijn?

Dan nog liever een 300CE-24
        omdat een getrag handbak goed past bij het karakter van een 300-24.

Comment

• 300E-24 met handbak, Eibach / Bilstein ophanging, en een stel goede banden. Deftig sportstuur (lees: AMG of Brabus), en twee stoffen recaro's voorin.

Dat is een kar waaraan een 190E 16 op vlak van sportiviteit niet kan tippen.

En het is geen zonde om die kar te tunen, want het is een 24-klepper. Als je een comfortabele 124 neemt met automaat moet je maar een 300E 12-klepper kopen. Of een 400E/E420.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            300E-24 met handbak, Eibach / Bilstein ophanging, en een stel goede banden. Deftig sportstuur (lees: AMG of Brabus), en twee stoffen recaro's voorin.
            Beter meteen een E500E kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
              Zit wel wat bullshit in ze. Voor het werk reed ik vroeger 200 a 250 dkm per jaar
              Hoe doe je dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Hoe doe je dat
                Vrachtwagenchauffeur misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                  Beter meteen een E500E kopen.

Ja maar is niet zo sportief denk ik dan. Heeft automaat.

Is eerder een go-fast-cruiser.

En aan een 500E wordt niet getuned.

Comment

300E-24 met handbak, Eibach / Bilstein ophanging, en een stel goede banden. Deftig sportstuur (lees: AMG of Brabus), en twee stoffen recaro's voorin.

Dat is een kar waaraan een 190E 16 op vlak van sportiviteit niet kan tippen.

En het is geen zonde om die kar te tunen, want het is een 24-klepper. Als je een comfortabele 124 neemt met automaat moet je maar een 300E 12-klepper kopen. Of een 400E/E420.
                    Zie jij een 300E/24 met handbak en bilstein sportonderstelletje etc. sportiever in dan een gelijkaardig gemodificeerde 190E 2.5-16?

Lijkt me nogal vreemd, gezien de basis van een 190 er toch wel voor bekend staat heel wat agieler, wendbaarder, levendiger, ... te zijn dan die van een W124...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Hoe doe je dat
                      Door een baksteen op die rechterpedaal te leggen?

Ben idd chauffeur, en vroeger haalde ik geregeld mijn 80u in de week (soms 7/7)... Nu doe ik nog een 120 000km per jaar, wat voor mij persoonlijk echt weinig lijkt.

En dit alles met Mercedes materiaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                        Zie jij een 300E/24 met handbak en bilstein sportonderstelletje etc. sportiever in dan een gelijkaardig gemodificeerde 190E 2.5-16?

Lijkt me nogal vreemd, gezien de basis van een 190 er toch wel voor bekend staat heel wat agieler, wendbaarder, levendiger, ... te zijn dan die van een W124...

Sportiever dan een originele 190E 16-klepper.

Uiteraard is een 16-klepper met dezelfde mods sportiever.

Maar Carlito vroeg een alternatief op de sportiviteit van een (denk ik standaard) 16-klepper.

Dat agieler, wendbaarder, levendiger (bijna allemaal min of meer synoniemen? ) zijn van de 190E heeft 'ie te danken aan z'n gewicht en z'n beperktere afmetingen. Maar een 124 met deftige setup kan op vlak van rij-eigenschappen met gemak die van een 190 16-klepper overstijgen.

Comment

• Voor wie interesse heeft in een set 16" gulli's...

Ziet er een proper setje uit.

Comment

Dat agieler, wendbaarder, levendiger (bijna allemaal min of meer synoniemen? )
                            neen hoor.

Ik ben bij momenten wel vrij levendig, maar nooit agiel of wendbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                              ik spreek dan ook niet over een wagen van 15jaar met 1000km, maar met evenveel km.
                              Dan blijft het bullshit. Leeftijd heeft ook zijn invloed (op rubbers en kunststoffen bvb)

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                              twee stoffen recaro's voorin.

Pak dan tenminste leder

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                              (denk ik standaard) 16-klepper.
                              Standaard? wat is dat?

Ik wil/wou dat opeens terug omdat er flachschieber-gewijs 300pk uit te halen valt. Weinig kan dan nog standaard blijven natuurlijk.

Maar denk dat ik die fase alweer voorbij ben

Comment

Pak dan tenminste leder

Standaard? wat is dat?

Ik wil/wou dat opeens terug omdat er flachschieber-gewijs 300pk uit te halen valt. Weinig kan dan nog standaard blijven natuurlijk.

Maar denk dat ik die fase alweer voorbij ben

Stoffen recaro's zijn ook vet.

En waarom was je dan weer op zoek naar een alternatief op een 190E? Zo'n kar is dan toch ideaal om sportief te maken?

Comment

Stoffen recaro's zijn ook vet.

En waarom was je dan weer op zoek naar een alternatief op een 190E? Zo'n kar is dan toch ideaal om sportief te maken?
                                  Omdat een 190 een 190 blijft

En op de een of andere manier heb ik dan het idee dat ik evengoed met een E30 kan blijven rijden, die moet ik tenminste niet warmrijden enzo

En stof is nooit vet aangezien de achterbank in leder is

Comment

Omdat een 190 een 190 blijft

En op de een of andere manier heb ik dan het idee dat ik evengoed met een E30 kan blijven rijden, die moet ik tenminste niet warmrijden enzo

En stof is nooit vet aangezien de achterbank in leder is

Een 190 >>> E30.

En dat weet je zelf ook wel.

Jij doet precies alsof een 190 gelijk staat met een A-klasse ofzo. Doe eens normaal. Een 190 is een kleine 124.

Comment

• Leder voorin als de achterbank stof is, is dat beter?

Comment

Leder voorin als de achterbank stof is, is dat beter?
                                        Achterbank zit al in de auto bij aankoop.

Automatisch is die dan uit leder

Comment

Jij doet precies alsof een 190 gelijk staat met een A-klasse ofzo. Doe eens normaal. Een 190 is een kleine 124.
                                          Ja, de auto waarin turken rijden als ze het nog niet helemaal gemaakt hebben.

Ik stoor mij gewoon teveel aan de wrakken van 124 en 190's die rondrijden, wat mezelf tegenhoudt eentje te kopen

Comment

Working...
                                          X