Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Ja, de auto waarin turken rijden als ze het nog niet helemaal gemaakt hebben.

Ik stoor mij gewoon teveel aan de wrakken van 124 en 190's die rondrijden, wat mezelf tegenhoudt eentje te kopen

Dat zou juist een motivatie moeten zijn om zelf een supermooi exemplaar te bezitten. Kwestie van nog even te kunnen genieten van één van de beste auto's ter wereld vooraleer ze allemaal naar Afrika, Oostblok, of het oud ijzer worden gebracht.

Comment

• Trouwens, turken die het nog niet gemaakt hebben rijden tegenwoordig in een W220 S320CDI.

Ga mee met uw tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Kwestie van nog even te kunnen genieten van één van de beste auto's ter wereld vooraleer ze allemaal naar Afrika, Oostblok, of het oud ijzer worden gebracht.
        Dan kan ik met dat geld betere auto's kopen hoor

Range Rover
        Delta Integrale
        E30 M3

Comment

• Range Rover?

Is geen auto en is al zeker niet beter.

Delta is wel vet. E30 M3 ook maar blijft een E30.

Comment

Range Rover?

Is geen auto en is al zeker niet beter.

Delta is wel vet. E30 M3 ook maar blijft een E30.
            Range Rover is vet.

E30 M3 maakt optisch tenminste nog een duidelijk verschil zodat ik mij kan afzetten van het plebs.
            Idem EVO2

Comment

Range Rover is vet.

E30 M3 maakt optisch tenminste nog een duidelijk verschil zodat ik mij kan afzetten van het plebs.
              Idem EVO2

190E 16-klepper ook, tegenover een 190D.

Comment

• Een EVO II is een waanzinnig foute auto in de ogen van niet-kenners.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Een EVO II is een waanzinnig foute auto in de ogen van niet-kenners.
                  Een gewone 190 ook, alleen is de bestaansreden van de EVOII makkelijker uitgelegd.

Comment

Een gewone 190 ook, alleen is de bestaansreden van de EVOII makkelijker uitgelegd.
                    Een gewone 190 niet, daar val je gewoon niet mee op.

Comment

• Als ik ergens met een 190 zou komen aankakken (behalve bij kebabzaken) valt er ook weinig respect te verdienen he.

Stel: een of andere receptie, avondkledij verplicht. Komen aankakken in smoking en 190 is best belachelijk he

Komen aankakken in smoking en R107 daarentegen

Comment

Als ik ergens met een 190 zou komen aankakken (behalve bij kebabzaken) valt er ook weinig respect te verdienen he.

Oei... als je vergaarde respect al moet verdiend worden door de auto waarmee je rijdt...

Comment

Oei... als je vergaarde respect al moet verdiend worden door de auto waarmee je rijdt...
                          Dat volgde op dit:

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          Een EVO II is een waanzinnig foute auto in de ogen van niet-kenners.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Een gewone 190 ook
                          Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          Een gewone 190 niet
                          Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Als ik ergens met een 190 zou komen aankakken (behalve bij kebabzaken) valt er ook weinig respect te verdienen he.
                          Serieus, de kar waar je in rijdt doet veel deuren open/dicht hoor.

En ik kan het weten met die wrakken hier

Comment

Serieus, de kar waar je in rijdt doet veel deuren open/dicht hoor.

En ik kan het weten met die wrakken hier
                            jij denkt dat dat aan de auto ligt????

Comment

• wat maakt het uit wat ze daar van vinden? Ze kennen er dan duidelijk toch niets van. Ik heb iig altijd dat gevoel in zo'n situaties... "laat ze maar lachen" denk ik dan

Comment

• Ik vind dat gedeeltelijk wel belangrijk, maar daarom juist zou ik absoluut niet met een EVO II willen rondrijden.

W3N postte een paar dagen geleden een foto van een zogenaamde ''sjonniebak'' en het was een EVO II look-a-like. --> Niet kenners vinden het een sjonniebak.

Comment

• Dus kom op diezelfde receptie aan met je EVO II en je avondkledij --> je wordt scheef aangekeken.

Comment

Dus kom op diezelfde receptie aan met je EVO II en je avondkledij --> je wordt scheef aangekeken.
                                    dan kijk je toch heerlijk scheef terug?

je moet je toch niet schamen voor hun gebrek aan kennis?
                                    Niet dat dat verplicht ofzo is hoor, maar dan is iig hun scheef kijken ten onrechte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                      dan kijk je toch heerlijk scheef terug?

je moet je toch niet schamen voor hun gebrek aan kennis?
                                      Niet dat dat verplicht ofzo is hoor, maar dan is iig hun scheef kijken ten onrechte
                                      Fijn dat je er zo over denkt, is een stuk makkelijker als je een auto uit gaat zoeken. Ik ben echter eerlijk genoeg om te zeggen dat ik het wel belangrijk vind wat andere mensen van mijn auto vinden. Fake it 'til you make it.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                        jij denkt dat dat aan de auto ligt????
                                        100% zeker.

De reacties verschillen al gigantisch als ik in de nieuwe ipv oude espace aankom.

En het vergelijk oude espace - Range Rover is al helemaal niet normaal

Comment

Dus kom op diezelfde receptie aan met je EVO II en je avondkledij --> je wordt scheef aangekeken.
                                          Inderdaad.

Maar de eerste die lachend naar je toe komt over die kar kan je wel vertellen dat het een race-homologatie is waar er maar 502 van gemaakt zijn, Een stuk motorsportgeschiedenis, net als een BMW M3 en Delta Integra/UrQuattro/beetle

Over een 'gewone' 16v beginnen dat die kar +/- 300pk heeft is onnozel.

Comment

Working...
                                          X