Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Inderdaad.

Maar de eerste die lachend naar je toe komt over die kar kan je wel vertellen dat het een race-homologatie is waar er maar 502 van gemaakt zijn, Een stuk motorsportgeschiedenis, net als een BMW M3 en Delta Integra/UrQuattro/beetle

Over een 'gewone' 16v beginnen dat die kar +/- 300pk heeft is onnozel.
    En jij denkt dat een vrouw daar iets om geeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten

wat maakt het uit wat ze daar van vinden? Ze kennen er dan duidelijk toch niets van. Ik heb iig altijd dat gevoel in zo'n situaties... "laat ze maar lachen" denk ik dan
      Ik vind dat wel belangrijk. Eerste indruk telt, en als je komt aankakken met een dikke ketel en stijlvol gekleed maakt véél verschil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        En jij denkt dat een vrouw daar iets om geeft?
        Het gaat niet altijd om vrouwen he

een EVO II koop je niet om indruk te maken op vrouwen. Daarvoor moet je een Alfa Spider kopen ofzo

Comment

Het gaat niet altijd om vrouwen he

een EVO II koop je niet om indruk te maken op vrouwen. Daarvoor moet je een Alfa Spider kopen ofzo
          Dus nu wil je ineens indruk gaan maken op mannen met je auto?
          Dat boeit mij dan weer totaal niets.

Comment

Ik vind dat wel belangrijk. Eerste indruk telt, en als je komt aankakken met een dikke ketel en stijlvol gekleed maakt véél verschil.
            Een EVO II is toch een dikke ketel?

Comment

• Uit deze kar kan je perfect uitstappen in avondkledij, achter de auto doorlopen om de portier van de bevallige dame in lange jurk op de passagiersstoel te openen en arm in arm de rode loper aflopen terwijl de parkeerwachter uw auto parkeert.

Een 190 is meer om naar de fitness te rijden

Comment

Een EVO II is toch een dikke ketel?
                Qua heritage wel, maar stijl heeft dat 0,0

Comment

Dus nu wil je ineens indruk gaan maken op mannen met je auto?
                  Dat boeit mij dan weer totaal niets.
                  Mij wel, als die mannen potentiele investeerders zijn

Comment

• Zou je in een E500E durven toekomen?

Comment

Zou je in een E500E durven toekomen?
                      Dat ligt eraan.

Een blinkende zwarte 500E met zwart leder wel.

een rode of zilveren is al op het randje.

Comment

Zou je in een E500E durven toekomen?
                        Ik eventueel wel, mits volledig origineel én volledig gedetailled (maakt een groot verschil bij oude auto's, mijn benz is een pak minder sjaloekie als ik hem gedetailled heb dan wanneer ie vies is). Maar ik blijf er bij dat dat soort auto's (EVO II, 500E,...) hobby-auto's zijn voor af en toe een ritje mee te doen. Om naar een receptie te gaan heb je een Range Rover . Zelfs een Range van 15 jaar oud is stijlvol.

Comment

Fijn dat je er zo over denkt, is een stuk makkelijker als je een auto uit gaat zoeken. Ik ben echter eerlijk genoeg om te zeggen dat ik het wel belangrijk vind wat andere mensen van mijn auto vinden. Fake it 'til you make it.

Waarom heb je dan die BMW?

Allé, ik vind dat zelf best een toffe ketel hé. Dikke motor, goede ophanging eronder, freude am fahren, etc etc... Maar als er één auto is die eruitziet als een afthanse turkenbak (allesinds in de ogen van leken), is het een E36.

Comment

Ik vind dat gedeeltelijk wel belangrijk, maar daarom juist zou ik absoluut niet met een EVO II willen rondrijden.

W3N postte een paar dagen geleden een foto van een zogenaamde ''sjonniebak'' en het was een EVO II look-a-like. --> Niet kenners vinden het een sjonniebak.
                            met alle respect, niet slecht bedoeld, blablabla

maar wat W3N van die kar denkt is nu eens echt het laatste dat me een zier interesseert

En ja, dan denk ik.... laat ze maar denken. Met de mondeo denken ze ook dat ik een Ford-arbeider of zoon-van ben, de Lupo straalt ook geen greintje autoliefhebberij uit (tenzij voor die paar extreme liefhebbers die dat kennen....) etc.
                            Ik moet er mee rijden, ik moet dat ding graag zien. Ik koop geen kar voor iemand anders, zij doen dat ook niet voor mij.

Comment

Inderdaad.

Maar de eerste die lachend naar je toe komt over die kar kan je wel vertellen dat het een race-homologatie is waar er maar 502 van gemaakt zijn, Een stuk motorsportgeschiedenis, net als een BMW M3 en Delta Integra/UrQuattro/beetle

Over een 'gewone' 16v beginnen dat die kar +/- 300pk heeft is onnozel.
                              zo hoor ik op 't restaurant constant mensen bezig, over kenissen die een S5 gekocht hebben met dik 600 pk enzovoort.

Autokenners... lachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                En ja, dan denk ik.... laat ze maar denken. Met de mondeo denken ze ook dat ik een Ford-arbeider of zoon-van ben, de Lupo straalt ook geen greintje autoliefhebberij uit (tenzij voor die paar extreme liefhebbers die dat kennen....) etc.
                                Ik moet er mee rijden, ik moet dat ding graag zien. Ik koop geen kar voor iemand anders, zij doen dat ook niet voor mij.

Dag Fiorino.

Comment

Ik eventueel wel, mits volledig origineel én volledig gedetailled (maakt een groot verschil bij oude auto's, mijn benz is een pak minder sjaloekie als ik hem gedetailled heb dan wanneer ie vies is). Maar ik blijf er bij dat dat soort auto's (EVO II, 500E,...) hobby-auto's zijn voor af en toe een ritje mee te doen. Om naar een receptie te gaan heb je een Range Rover . Zelfs een Range van 15 jaar oud is stijlvol.
                                  oem-heid is sowieso uitermate belangrijk. 't is cliché en ik weet dat half het forum doordraait als je er over begint....maar steek er witte pinkers op, op zo'n oude benz, en die kar is al immens gedegradeerd inzake klasse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Dag Fiorino.
                                    boer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                      boer!

wel een boer met laadruimte.

Comment

Serieus, de kar waar je in rijdt doet veel deuren open/dicht hoor.

En ik kan het weten met die wrakken hier
                                        Jammer genoeg moet ik Carlito hier bij bijtreden. Op veel plaatsen wordt je beoordeeld op basis met welke auto je komt (heel mooi voorbeeld zijn bv garages). En toen we als 26-jarige met een nieuwe ML rondreden viel dat heel hard op (je krijgt dan natuurlijk ook wel afgunst maar je merkt op veel plaatsen toch dat mensen anders met je omgaan en je met meer respect behandelen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                          Jammer genoeg moet ik Carlito hier bij bijtreden. Op veel plaatsen wordt je beoordeeld op basis met welke auto je komt
                                          Dus dan doen we maar lekker mee met de hypocrisie

Comment

Working...
                                          X