Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Ik wil zo'n kar, maar de meeste Benz-liefhebbers raden me dat af, schijnt niet de meest geweldige reeks te zijn qua build-quality.
    En zeer roestgevoelig Na 8 jaar was er al roestvorming te zien aan de ramen en deurdorpels bij de onze, wat dan weer onder garantie is hersteld.

Comment

• Comment

• Mijn schoonvader heeft ook zo'n E300 turbodiesel Avantgarde. Wel een berline. Wagen heeft nu goed 250.000km op de teller en is bijna 11 jaar oud. Van roest is er bij zijn wagen nog geen spoor. En dat terwijl deze wagen max. 2x per jaar wordt gepoetst...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          En dat terwijl deze wagen max. 2x per jaar wordt gepoetst...
          poetsen neemt beschermende laag weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Mijn schoonvader heeft ook zo'n E300 turbodiesel Avantgarde. Wel een berline. Wagen heeft nu goed 250.000km op de teller en is bijna 11 jaar oud. Van roest is er bij zijn wagen nog geen spoor. En dat terwijl deze wagen max. 2x per jaar wordt gepoetst...
            En werken alle displays in dashboard nog? Veel van die ledjes(?) bij de onze zijn hun eigen leven gaan leiden.

Comment

• Zo nauw weet ik het niet. Ik zal er zelf nog eens moeten mee rijden om het waar te nemen. Wanneer is er nog eens een Merc-meeting in limburg?
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Het rare is dat Huize Matteo, Benzlover zijnde, er zelf 1 heeft

True. Maar dat is de facelift...

En uiteindelijk beslist natuurlijk mijn papa nog steeds welke auto's hij koopt. Moest het toen volledig aan mij gelegen hebben, stond daar in de plaats een 500E ofzo.

Maar we hebben inderdaad niets te klagen over die auto. Buiten een paar kleinigheden doet die ketel verbazend goed z'n werk (en dat werk = niet waarvoor hij eigenlijk gemaakt is, nl. van thuis 2,3 km naar de bakker, dan nog eens 1,4 km naar de bank, dan 2 km naar de bureau, en dan 4 km naar huis terug. )

Als je een betrouwbaar exemplaar hebt, zijn het echt leuke auto's om te hebben en rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raf93 Bekijk Berichten

En zeer roestgevoelig Na 8 jaar was er al roestvorming te zien aan de ramen en deurdorpels bij de onze, wat dan weer onder garantie is hersteld.

Hier ook zo. Raamkaders vertoonden op sommige plaatsen al redelijke roestplekken. Vorig jaar onder garantie hersteld, thankgod...

Comment

En werken alle displays in dashboard nog? Veel van die ledjes(?) bij de onze zijn hun eigen leven gaan leiden.

Ook dit is weer herkenbaar. Led-schermpjes van versnellingsbakkeuze en buitentemperatuur, en dat van het uur, werken niet meer.

Naar't schijnt moet je daarvoor een volledig nieuwe kombi-eenheid kopen.

Comment

• Hier ook nog eens posten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Ook dit is weer herkenbaar. Led-schermpjes van versnellingsbakkeuze en buitentemperatuur, en dat van het uur, werken niet meer.

er zijn suuper veel van die pixelreparatur zaken waar je zoiets binnen kan steken

Comment

• hier moest dus die 200te van iemand staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            er zijn suuper veel van die pixelreparatur zaken waar je zoiets binnen kan steken

Hmmm... De dealer had ons toen verteld dat ze zo'n kerel hebben waar ze die kombi's naartoe sturen, en die fixt dat dan. Maar dat was op voorwaarde dat het nog niet erg ver gevorderd is.

Ze hebben onze kombi daarnaartoe gestuurd, en die is werkend teruggekomen... voor een week of 4 ofzo. Daarna is het in sneltreintempo terug achteruitgegaan, en vervaagden de LED's tot niets. Nu zijn de schermpjes volledig leeg. Dealer zegt dat het het proberen waard was, maar dat het dus al te laat was om goed te zijn.

Ik vond het een vreemd verhaal, maar het is toch zo gegaan.

Achja, die ledjes kunnen ons aan onze reten roesten. Irritanter is dat de verlichting van de airco-unit kapot is... Oplossing volgens dealer: nieuwe airco-unit (kostprijs 800-ish euros?).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Bij mij is het grootste probleem eigenlijk dat schokje in de automaat maar da's eigenlijk een W124-bak dus geen W210 probleem.

Verder ook een slechte deur (raamkader), beetje roest aan de bevestiging van de schokdemper linksvoor, beginnend roest aan schuifdak en wielranden. Mijn voorste veren zijn afgebroken, de blower van de airco maakt een vervelende tikgeluid (doen ze ook nagenoeg allemaal), de bediening hiervan is ook niet meer oké en zo verder.

Maar geen enkele auto rijdt zo goed voor €4,63/100km en ziet er zo goed uit voor dat geld dus dat maakt zéér veel goed.
                              Toch zou ik niet aanraden om zo ééntje te kopen.
                              Last edited by Gere; 30/04/2009, 00:22.
                              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                Er staat ook ergens een 320 naft te koop op 2ehands of kapaza dacht ik, ook voor weinig natuurlijk. Dat op lpg = ok. Een 200 naft op lpg is al iets minder
                                Als ik taks betaal voor een 320 dan koop ik toch onmiddellijk die C32 AMG in plaats van een S210 320 hoor
                                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                  Toch zou ik niet aanraden om zo ééntje te kopen.
                                  ik ook niet, en dan kopen ze een 540 en beginnen ze weer te zagen

Comment

• en ik weet ook dat de kristallen van bmw het nog slechter doen als die van das haus

Comment

Ik heb een zeer uitvoerig verslag gelezen van zo'n kar op lpg, en dat was bij de desbetreffende wagen geen enkel probleem.
                                      Moest ik nog weten waar ik het gelezen had zou ik je de link geven...
                                      Ik zou het persoonlijk niet vertrouwen op die kar. 't zijn niet de beste motoren die AMG gemaakt heeft.

Comment

Ik ken iemand in Duitsland met een naftje, krèk zelfde kleur als hieronder, ook break, maar benzine (geen idee van motorisatie).

Ik zie me dat ding nog wel overnemen en op lpg leggen, ofzo.
                                        Ik vind zo'n boot vet als E 300 TDT

Alleen die roest he.

Comment

Lol, na 8 jaar pas?

De meesten hebben daar na 3 jaar al last van.

Comment

Working...
                                          X