Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En ze hebben trouwens ook speciale onderhoudsintervallen voor taxi's bij de W211
Een E-klasse is geen taxi. Die foto van jou, dat is een taxi. Je generaliseert - overigens volledig te begrijpen - maar dat maakt een E-klasse geeneens een taxi.
Een E-klasse is geen taxi. Die foto van jou, dat is een taxi. Je generaliseert - overigens volledig te begrijpen - maar dat maakt een E-klasse geeneens een taxi.
Vergeef me dat ik zo'n post niet serieus neem M.u.z. van het C-klasse gedeelte.
Ik heb nu de laatste weken al best wat tijd doorgebracht in de nieuwe E-klasse. Dat ding rijdt op zich geweldig, maar gisteren had ik beschikking over een C220CDI break, en ik zou liever met dat ding naar huis gereden hebben dan met die 212 350 CDI (die nochtans perfect is aangekleed).
Even 80k achterlaten voor een kar waarvan je nooit zeker bent of er aan de lichten niemand in de auto gaat springen die dringend aan de andere kant van de stad moet zijn.
Een E-klasse is geen taxi. Die foto van jou, dat is een taxi. Je generaliseert - overigens volledig te begrijpen - maar dat maakt een E-klasse geeneens een taxi.
Is dit een taxi?
Dat is een dikke kar. Punt.
Wat staat daar rechts op de kofferklep?
Daarnet trouwens voor het eerst met een Mercedes-Benz gereden. ML320CDI. 30km met wisselende omstandigheden: file, autosnelweg, stadsverkeer. Zaaalig cruisen!
Ja, mij ook, maar ik weet niet waar dat kan op slaan. Toeval wil: 2u geleden ben ik ook een E-klasse tegengekomen waar dat op hing. Verder nog nooit gezien.
Comment