best snel tout court, denk ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenE320 is best snel voor bobo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenbest snel tout court, denk ik.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenLekker Brecht! Ik zie designo interieur?
Comment
-
Comment
-
Zaterdag in Eindhoven een volledig witte G 55K AMG volgas zien & horen optrekken.
Damn, wat klinkt dat goed.
Oh ja, en het artikel in de laatste Auto Motor und Sport over de nieuwe Brabus G V12 S....
Superlatieven -- heerlijk.
0 - 100 in 4,3 seconden, heerlijk, maar ook belachelijk snel. Daar sta je dan met je volbloed sportwagen, deze G trekt je er zo vanaf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenZaterdag in Eindhoven een volledig witte G 55K AMG volgas zien & horen optrekken.
Damn, wat klinkt dat goed.
Oh ja, en het artikel in de laatste Auto Motor und Sport over de nieuwe Brabus G V12 S....
Superlatieven -- heerlijk.
0 - 100 in 4,3 seconden, heerlijk, maar ook belachelijk snel. Daar sta je dan met je volbloed sportwagen, deze G trekt je er zo vanaf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenIk zit in een W210-periode!
Spijtig dat de bovenstaande geen avantgarde is...
De volgende is voor Bobo:
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenIk zit in een W210-periode!
Spijtig dat de bovenstaande geen avantgarde is...
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDesigno
Ik hoorde 'n Zwitserse Benz-dude al een hele tijd terug dat uitspreken als "deezienjoo", maar ik hoorde al veel meer mensen al hier spreken over "diezaajnow".
Quid?
Comment
-
Onderdelen waarin GL beter is tov Range:
- Aantal zitplaatsen
- Rijeigenschappen, vooral op hoge(re) snelheid (+160)
- Voorzetels
- Comfort (dankzij de comfort/normaal/sport-stand)
- Navigatie
- Pimp-gehalte
Dingen waarin de Range beter is
- Achterzetel
- Beenruimte achter
- Looks
- Parkeergemak
Afwerking van beiden is gelijkwaardig, en qua motor ligt het eraan welke je neemt natuurlijk.
Bij de diesels: Td6 < 320CDI < TdV8 < 420CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHoe spreken jullie dat eigenlijk uit?
Ik hoorde 'n Zwitserse Benz-dude al een hele tijd terug dat uitspreken als "deezienjoo", maar ik hoorde al veel meer mensen al hier spreken over "diezaajnow".
Quid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenIk dacht dat het altijd een Avantgarde moest zijn in combinatie met het AMG-pakket?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHoe spreken jullie dat eigenlijk uit?
Quid?
Oorspronkelijk geplaatst door coolgreentea Bekijk BerichtenOnderdelen waarin GL beter is tov Range:
- Aantal zitplaatsen
- Rijeigenschappen, vooral op hoge(re) snelheid (+160)
- Voorzetels
- Comfort (dankzij de comfort/normaal/sport-stand)
- Navigatie
- Pimp-gehalte
Dingen waarin de Range beter is
- Achterzetel
- Beenruimte achter
- Looks
- Parkeergemak
Afwerking van beiden is gelijkwaardig, en qua motor ligt het eraan welke je neemt natuurlijk.
Bij de diesels: Td6 < 320CDI < TdV8 < 420CDI
- Rijeigenschappen heb ik eigenlijk geen verschil gemerkt (buiten de verschillen in de motor)
- Voorzetels zijn ook alleen maar beter als je de multicontour hebt bij Benz (vergeleken met de stoelen van de Range Vogue SE)
- Pimp-gehalte van een zwarte Range is pakken hoger dan een zwarte GL imho
- Achterzetel + beenruimte achter is ongeveer gelijkwaardig dacht ik (nog nooit langer dan 5km achterin een GL gezeten)
- Looks: 100% akkoord
- Parkeergemak: GL parkeert minstens even makkelijk imho (achteruitrijcamera, parkeersensoren,...)
TD6 wordt (gelukkig) niet meer geleverd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIk zag gisteren een 190 met "2.5 Turbo" op de koffer, is dat iets speciaals of niet echt?
Niets speciaals dus, hoewel matteus denkt van wel
Comment
Comment