Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenIn P
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenSpeciaal voor de fans van de achterlichten van de SLR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEen rode Z plaat???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenDeze discussie is al eens gevoerd in het topic exclusieve auto gezien ? Foto getrokken ? Zet ze hier !
Die nummerplaat is gewoon een kopie maar dan in het rood, zoals mbman zegt er staat geen zegel in.
Maar zie jij hier een zegel instaan?
En toch staat ie er...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKan best.
Maar zie jij hier een zegel instaan?
En toch staat ie er...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenNee er zijn inderdaad veel (vooral oudere) auto's die geen zegel in hun nummerplaat hebben.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenMisschien de heel oude maar deze zoals die van Carlito hebben gewoon een niet gekleurd zegel. Ik ga eens checken bij mijn grootvader of die een zegel heeft in zijn oude peten plaat.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Ik zie het nochtans staan tussen de 7 en de V bovenaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIk zie het nochtans staan tussen de 7 en de V bovenaan...
Ik denk dat je gelijk hebt, morgen nog eens kijken. Had meer naar het midden gekeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenEn ik maar hopen dat het hier over Mercedes zou gaan...
Comment
Comment