Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenSowieso.
Wat is dan je zomervelg? 15" staal?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenHeb eens mee met Sega met zijn M achter zo'n C43 gezeten op de autostrade
C43 is te duur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDas een C36
C43 is te duur
Maar wou maar zeggen, vette ketels
Ooit ook een eventuele kanshebber geweest voor mij, maar geen sper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichtenomdat Vandenberghe enkele meters verderop ook een SLR in de showroom heeft staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNog altijd die zwarte?
Staat ook altijd een Ferrari buiten 's nachts, dat snap ik niet goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIk blijf het kak vinden dat die enkel in automaat gemaakt zijn
Alfa 75 V6 is afgevallen wegens gebrek aan automaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIk blijf het kak vinden dat die enkel in automaat gemaakt zijn
en de ag bevestigt dat de 5-bak even zo goe schakelt als de 7g
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik blijf het kak vinden dat er manuele benzen zijn
en de ag bevestigt dat de 5-bak even zo goe schakelt als de 7g
Trage reactie, veel te hoge toeren op autostrade, ...
Dat ze eens een 6 bak ontwerpen ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenjaja, maar links heb je een schuifknop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenVorige week stond ik eventjes te wachten in Mercedes Sint-Martens-Latem.
Komt daar een vent aan in een S-klasse met chauffeur. De verkopers vliegen erop en proberen hem de CL600 te verkopen die daar stond maar hij was had geen interesse "want zijn garage stond al zo vol".
Plots zag hij een SLR staan en die wou hij hebben. Nu konden de verkopers hem de prijs van die wagen niet meedelen aangezien het een tweedehandswagen was en het erop neerkwam dat die daar gewoon stond omdat Vandenberghe enkele meters verderop ook een SLR in de showroom heeft staan
Was het toevallig deze S?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat is juist het argument voor mij
Alfa 75 V6 is afgevallen wegens gebrek aan automaat
Comment
Comment