Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik zou 50% korting krijgen op de ba van die 280
dus 274 euri
samen met een tx van 31 wil dit zeggen € 25 per maand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Op de allerlaatste foto zien ze er meer antraciet uit
18" is inderdaad het mooiste volgens mij ook, de AMG's vooral.
Ben zelf al een tijdje aan het rondkijken voor 18" en dit lijkt mij misschien ook wel leuk: http://www.2dehands.be/alu-jantes-po...e=all&start=42
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenleuk, maar origineel vond ik nog leuker
en er is inderdaad wat loos met je kleuren, lijkt me. Met photoshop je saturatie-schuivertje wat naar rechts geschoven?
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMet de vers gespoten brabussen. Wel even bijzeggen dat ze op foto érg donker/blauw-zwart uitvallen, terwijl ze IRL echt antraciet zijn.
Maar idd ze zien er nogal klein uit zo donker. Dat viel me ook op. Ik heb nog getracht om op staal een niet te donker antraciet te kiezen, omdat dat op een velg met donkere vlakken toch nog donkerder uitvalt... Best moeilijk.
Maar zoals al gezegd, in het echt zien ze een pak beter uit vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjust, compleet overgezien
dus 134 erbij
of meer dan tien per maand ammehoela
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenik denk van niet, op een oldtimer geen LPG-taks als ik het goed heb
(Oldtimer) LV niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengvd fiddy, ik heb net je 190 topic nog eens doorgenomen....
ik wil er eentje
Ik weet er nog eentje staan voor 4900, maar er moet nog wel wat van die prijs afkunnen me dunkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenkoop er dan eentje hé.
Ik weet er nog eentje staan voor 4900, maar er moet nog wel wat van die prijs afkunnen me dunkt
en
ohja, ik wil eens met die goeie rijden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIk betaal €90. Waarom een oldtimer kopen en hem dan verzekeren als een gewone wagen?
(als ik van een gasverbruik van 18 liter uitga, is die nog steeds voordeliger rijden dan de diesel, herstellingen niet meegerekend)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenlater doe ik dat mss wel eens!
en
ohja, ik wil eens met die goeie rijden!
ik heb deze middag eens gebeld maar hij was er niet, 'k moet vanavond of morgen terugbellen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenmorgen?
ik heb deze middag eens gebeld maar hij was er niet, 'k moet vanavond of morgen terugbellen....
ga niet tot daar komen om naar die kar te gaan zien, denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenin principe is dat cva, maar die staat in limburg zeker?
ga niet tot daar komen om naar die kar te gaan zien, denk ik
En van mij moet je niet hé, JIJ zegt net dat je graag eens met die kar zou rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWat moet gij doen met een 190?
Eerst corre, nu jij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWat moet gij doen met een 190?
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtendie staat idd in Limburg, 105km van Sint Niklaas.
En van mij moet je niet hé, JIJ zegt net dat je graag eens met die kar zou rijden
105km om met een viercilinder te rijden is er wat over.
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa Steve, blijf maar bij quattro, of Spillies komt in een depressie terecht.
Eerst corre, nu jij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa Steve, blijf maar bij quattro, of Spillies komt in een depressie terecht.
Eerst corre, nu jij!
Comment
Comment