Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ik wil de luidsprekers van m'n sl nog eens veranderen, maar nu met inbegrip van de kleine tweeters bovenaan in het dashboard.
Kan iemand met een werkplaatshandboek of iets dergelijks (Carlito misschien ?) eens opzoeken of de R129 een standaard crossover heeft voor die tweeters ?
Voor de type luidsprekers en toebehoren moet ik dat dus weten. En ter bevestiging graag ook eens de afmetingen van de standaard-luidsprekers.
Ik ga de radio ook meteen vervangen door een Becker Cascade 7944
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Karel63AMG Bekijk Berichten[ATTACH]63534[/ATTACH]
[ATTACH]63535[/ATTACH]
[ATTACH]63536[/ATTACH]1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
[ATTACH]63535[/ATTACH]
[ATTACH]63536[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHerstellingen zijn niet nodig.
Het is en blijft een 280E, bullet-proof blok (op lek tussen kleppendeksel en cilinderkop en mogelijke problemen bij lange tijd volgas na)
Comment
-
[ATTACH]63535[/ATTACH]
[ATTACH]63536[/ATTACH]
jammer dat ze achteraan ook niet verduisterd zijn zoals bvb SL55
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenik wil de luidsprekers van m'n sl nog eens veranderen, maar nu met inbegrip van de kleine tweeters bovenaan in het dashboard.
Kan iemand met een werkplaatshandboek of iets dergelijks (Carlito misschien ?) eens opzoeken of de R129 een standaard crossover heeft voor die tweeters ?
Voor de type luidsprekers en toebehoren moet ik dat dus weten. En ter bevestiging graag ook eens de afmetingen van de standaard-luidsprekers.
Ik ga de radio ook meteen vervangen door een Becker Cascade 7944
Comment
-
Daarom is de GLK dus een belachelijke kar:
Zet hem naast een echte Mercedes en hij is veel te klein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKan je dat eens in het Nederlands zeggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtendat je me gewoon moet helpen aan het bedradingsschema + pin-layout voor een '96 R129 SL zonder het optionele Soundsystem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDaarom is de GLK dus een belachelijke kar:
Zet hem naast een echte Mercedes en hij is veel te klein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenOT. Maar al wat reacties gehad op je S
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenWaarom zover als je in O-V woont?
Comment
Comment