Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
    Is dat niet die taxi van die Griek (?) met z'n overdreven veel km's?
    Heeft van Mercedes in ruil een C-klasse gekregen.

Wel zalig, die E-klasse historiek, is iets nieuw.
    Die staat daar ook, maar ik dacht dat dat een blauwe was... Maar ja, 't het is al lang geleden dat ik nog daar geweest ben.

MB-museum is echt de moeite. Daar wandel je gerust een paar uur in rond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
      Die staat daar ook, maar ik dacht dat dat een blauwe was... Maar ja, 't het is al lang geleden dat ik nog daar geweest ben.

MB-museum is echt de moeite. Daar wandel je gerust een paar uur in rond.
      Inderdaad

En leuk met de gebeurtenissen van die jaren aan de muur. Echt interessant.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
      2012-...
      '07 BMW 118d

Comment

Inderdaad
        En leuk met de gebeurtenissen van die jaren aan de muur. Echt interessant.
        Niet alleen van de Berlijnse muur. De wereldgeschiedenis van de laatste 120 jaar loopt als een rode draad met de bezoeker mee naar beneden. Subliem
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• grrr

deze 91-er staat voor 1500 te koop, is nagelnieuw en 120d km
          groene kaart vanaf deze mei 2009, niet voor keuring want de auto ging niet buiten

deze foto is van een jaar of drie geleden

wel een muurbloem zo'n 260 van dat want de 280 194 pk was er en de 220e met 150 pk

nadeel is 800 euri tax, als je er een lpg-install insteekt

twijfel-twijfel

eigelijk simpel want geen airco

Comment

• De 280TE is niets geworden?

Comment

• ik vertrok erheen en het bericht van deze kwam net

Comment

• ik twijfel of die 280te nog wel op benzine kon bollen
                en met een tankje van 60 liter, dus 48 effectief is dat wat scherp

en een auto kopenb om er gelijk geld in te moeten pompen, en niet weten waar je mss eindigt, daar pas ik voor

bien deir done dat

Comment

• Wil je er dagelijks mee gaan bollen dan?

Comment

• absoluut, om de andere dag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      grrr
                      deze 91-er staat voor 1500 te koop, is nagelnieuw en 120d km
                      groene kaart vanaf deze mei 2009, niet voor keuring want de auto ging niet buiten
                      deze foto is van een jaar of drie geleden
                      wel een muurbloem zo'n 260 van dat want de 280 194 pk was er en de 220e met 150 pk
                      nadeel is 800 euri tax, als je er een lpg-install insteekt
                      twijfel-twijfel
                      eigelijk simpel want geen airco
                      Ook toevallig. ik heb in de 90ties nog een 260 (W124) uit 1988 gehad. Werd hier in Belgie geleverd met 156 PK geloof ik. Ziekte van die motor was het olieverbruik maar voor de rest een lekker ding
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• had jij olieverbruik ?

allez om nou eens eerlijk toe te geven ik weet dat niet want ik wisselde toen elke 7500 van olie
                        en in die robosuck kwam volgens mij evenveel erin ging ?

of was't 7.5 liter en trok ik er slechts 5 uit

Comment

• en een 91-er had nog maar 150 pk door de kat

de 160 pk-ers kun je origineel belgisch op 1 hand tellen denk ik

Comment

had jij olieverbruik ?
                            allez om nou eens eerlijk toe te geven ik weet dat niet want ik wisselde toen elke 7500 van olie
                            en in die robosuck kwam volgens mij evenveel erin ging ?
                            of was't 7.5 liter en trok ik er slechts 5 uit
                            Het is al effe geleden maar ik herinner mij dat ik tussen 2 smeerbeurten (7500km) toch altijd een liter of 2 moest bijgieten. Bij MB waren ze destijds ook van dit probleem op de hoogte. Nu dit maakt eigenlijk niet uit want als je met een auto van 20 jaar oud gaat rondrijden (wat ik overigens geweldig vind) ga je toch al eens vaker je olie nakijken

Comment

en een 91-er had nog maar 150 pk door de kat
                              de 160 pk-ers kun je origineel belgisch op 1 hand tellen denk ik
                              Ja, vanaf '90 ofzo is de kat. erin gekomen. De mijne was ook nog een pré-facelift. Een muisgrijze. Ik denk dat ik er nog ergens foto's van liggen heb. Misschien eens inscannen dan. Maar eerst vinden natuurlijk

Comment

• Comment

Is dat niet die taxi van die Griek (?) met z'n overdreven veel km's?
                                  Heeft van Mercedes in ruil een C-klasse gekregen.

Wel zalig, die E-klasse historiek, is iets nieuw.
                                  Nop dacht dat die een W124 had 200d, staat ook in het museum als ik mij niet vergis.

Eerste W124 maar met een facelift motorkap op.

Niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk Berichten
                                    Nop dacht dat die een W124 had 200d, staat ook in het museum als ik mij niet vergis.

Eerste W124 maar met een facelift motorkap op.

Niet?
                                    Ben vrij zeker dat het geen 124 was...

Correct me if I'm wrong.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                    2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

Ben vrij zeker dat het geen 124 was...

Correct me if I'm wrong.
                                      Of mij moest ik ernaast zitten

Comment

• Ik had het over deze:

MB W124 million miles.

Van Portugal.

Comment

• Comment

Working...
                                          X