heb je het blad met de prestaties ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenheb je het blad met de prestaties ?
de oudi nog met MC1 laagcompressieblok zie ik, serieus verschil met de MC2 toch wel. De benz net als de 300 best een hoogtoerig blok zo te zien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
de oudi nog met MC1 laagcompressieblok zie ik, serieus verschil met de MC2 toch wel. De benz net als de 300 best een hoogtoerig blok zo te zien?
(tenzij er gas in ligt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenheeft wel airco
morgen de man aanspreken, zien hoe het loopt met de keuring, en verkocht
niet te vroeg juichen
1 nadeel de 8-gaatse velgen zijn eraf, staat op zwart staal
8-gaatse zijn de voor de opvolger zijn winterbanden
alle sjans heb ik deksels die passen
Comment
-
Da's 14 fiscale pk zeker, dan zit je net aan die duurste LPG-taks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDa's 14 fiscale pk zeker, dan zit je net aan die duurste LPG-taks
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie karren van Hitler zijn geen eigendom van MB zelf
In 't museum staat wel een 500K die door de nazi's gebruikt werd, maar ze hadden die in 't rood herspoten (Jocar heeft 'm op foto staan, zie ik).
Hoewel dat dan ook een bloedmooie wagen is, is de ontzagwekkende sfeer, die 'ie in 't zwart mét gesloten kap had, compleet weg natuurlijk.
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNee, ik zie dat ie er niet tussen zit. Heb 'm wel gezien in de hall waar auto's van beroemde personen staan
Bizar... maar niet iedereen ziet en/of zoekt hetzelfde in auto's natuurlijk.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Hier een artikeltje over de 770K van Wilhelm II: http://www.autogespot.com/archief/20...uit-duitsland/ .
gelakt in een simpele grijze kleur -> uhm ja, totaal niet dus. 't Moest écht de kleur van de Duitse Kaiserliche Marine zijn waarin 'ie gelakt werd. Ik denk dat er niet nóg een 770K in die kleur gespoten werd, als dat überhaupt al mocht van hem.
Blijkbaar zijn er van deze specifieke MB 770K ook heel wat schaalmodelletjes in omloop -> ik zou 't dus wél een foto waard gevonden hebben.
-edit-
Heb je dan misschien wél de rood-zwarte 770K van Keizer Hirohito op foto ? Die stond er ook nog.
Maar die vond ik zó uitzonderlijk niet in vgl. met die van Wilhelm II, al blijft een 770 sowieso bijzonder uiteraard. Laatste Duitse Kaiser vs. vorige Japanse Keizer die op 't einde, niet eens zó lang geleden, maar een klein schuchter mannetje was -> doet ook wel veel aan de coolheid van een wagen.Last edited by sibi; 29/05/2009, 03:48.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenWtf... en van de mottig herspoten kar van Ringo Starr, en de niet eens zo bijzondere R128 van Lady Di, heb je dan wél foto's genomen.
Bizar... maar niet iedereen ziet en/of zoekt hetzelfde in auto's natuurlijk.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenZeg eens dat die 8-gaats nie gaan passen op de opvolger (allez, toch zeer waarschijnlijk)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmersie jocar voor de pics
ik denk ook dat iedereen zijn foto's anders zijn naar iedereen zijn intressesEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentis een s204
Comment
Comment