Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• heb je het blad met de prestaties ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      heb je het blad met de prestaties ?
      uiteraard

de oudi nog met MC1 laagcompressieblok zie ik, serieus verschil met de MC2 toch wel. De benz net als de 300 best een hoogtoerig blok zo te zien?

Last edited by ; 26/07/2009, 11:36.

Comment

• opties in die tijd

Last edited by ; 26/07/2009, 11:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten

de oudi nog met MC1 laagcompressieblok zie ik, serieus verschil met de MC2 toch wel. De benz net als de 300 best een hoogtoerig blok zo te zien?
          ben een 5 cylinder-dieselman

(tenzij er gas in ligt)

Comment

• C30 CDI dan maar?

Comment

• nee 260

Comment

• c30cdi is voor na smart

Comment

• Zalige keuze bobo

Comment

• Zalige 124 bobo, en een zware naft erin => zalig
                    Echt iets voor u. Ben benieuwd naar meer pics.

Comment

heeft wel airco
                      morgen de man aanspreken, zien hoe het loopt met de keuring, en verkocht

niet te vroeg juichen
                      1 nadeel de 8-gaatse velgen zijn eraf, staat op zwart staal
                      8-gaatse zijn de voor de opvolger zijn winterbanden

alle sjans heb ik deksels die passen
                      Zeg eens dat die 8-gaats nie gaan passen op de opvolger (allez, toch zeer waarschijnlijk)
                      Die letzten Worte ...
                      ... eines Diesel-Fahrers:
                      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                      W201 BENZIN

Comment

• Da's 14 fiscale pk zeker, dan zit je net aan die duurste LPG-taks
                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                          Da's 14 fiscale pk zeker, dan zit je net aan die duurste LPG-taks
                          Sorry dat had je al zelf gezegd zie ik nu

Comment

• Maar die 1500 euro maakt dat goed!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Die karren van Hitler zijn geen eigendom van MB zelf
                              Jammer... desondanks hetgeen waarvoor ze gebruikt werden, horen ze imo toch wel bij de meest fakking impressionante karren die Mercedes ooit gebouwd heeft.

In 't museum staat wel een 500K die door de nazi's gebruikt werd, maar ze hadden die in 't rood herspoten (Jocar heeft 'm op foto staan, zie ik).
                              Hoewel dat dan ook een bloedmooie wagen is, is de ontzagwekkende sfeer, die 'ie in 't zwart mét gesloten kap had, compleet weg natuurlijk.

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              Nee, ik zie dat ie er niet tussen zit. Heb 'm wel gezien in de hall waar auto's van beroemde personen staan
                              Wtf... en van de mottig herspoten kar van Ringo Starr, en de niet eens zo bijzondere R128 van Lady Di, heb je dan wél foto's genomen.
                              Bizar... maar niet iedereen ziet en/of zoekt hetzelfde in auto's natuurlijk.
                              Life's too short. Not to. Live it.
                              1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                              2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                              2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                              2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Hier een artikeltje over de 770K van Wilhelm II: http://www.autogespot.com/archief/20...uit-duitsland/ .
                                gelakt in een simpele grijze kleur -> uhm ja, totaal niet dus. 't Moest écht de kleur van de Duitse Kaiserliche Marine zijn waarin 'ie gelakt werd. Ik denk dat er niet nóg een 770K in die kleur gespoten werd, als dat überhaupt al mocht van hem.

Blijkbaar zijn er van deze specifieke MB 770K ook heel wat schaalmodelletjes in omloop -> ik zou 't dus wél een foto waard gevonden hebben.

-edit-
                                Heb je dan misschien wél de rood-zwarte 770K van Keizer Hirohito op foto ? Die stond er ook nog.
                                Maar die vond ik zó uitzonderlijk niet in vgl. met die van Wilhelm II, al blijft een 770 sowieso bijzonder uiteraard. Laatste Duitse Kaiser vs. vorige Japanse Keizer die op 't einde, niet eens zó lang geleden, maar een klein schuchter mannetje was -> doet ook wel veel aan de coolheid van een wagen.
                                Last edited by sibi; 29/05/2009, 03:48.
                                Life's too short. Not to. Live it.
                                1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                                  Wtf... en van de mottig herspoten kar van Ringo Starr, en de niet eens zo bijzondere R128 van Lady Di, heb je dan wél foto's genomen.
                                  Bizar... maar niet iedereen ziet en/of zoekt hetzelfde in auto's natuurlijk.
                                  Tja, sorry he. Nee, die van Hirohito heb ik ook niet. Ik wou maar een sfeerbeeld scheppen. Het spijt mij eigenlijk van de tijd die ik erin gestoken heb om al die pics te verkleinen en te posten. Heb niet veel goede kritiek gekregen. Waarom heb jij vorige maand tijdens jouw bezoek aan het museum dan die auto`s niet gefotografeerd? PS. Gelukkig heb ik de pics van mijn bezoek aan het Porsche museum nog niet verkleind en gepost.
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• mersie jocar voor de pics

ik denk ook dat iedereen zijn foto's anders zijn naar iedereen zijn intresses

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                      Zeg eens dat die 8-gaats nie gaan passen op de opvolger (allez, toch zeer waarschijnlijk)
                                      tis een s204

Comment

mersie jocar voor de pics

ik denk ook dat iedereen zijn foto's anders zijn naar iedereen zijn intresses
                                        Bedankt Bobo
                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

tis een s204
                                          Ik denk dat 15" mss wel te klein is voor een 204 (ivm remmen enzo). Het is alleszins niet voorgeschreven door das Haus.
                                          Die letzten Worte ...
                                          ... eines Diesel-Fahrers:
                                          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                          W201 BENZIN

Comment

Working...
                                          X