ben verkeerd, het is hetzelfde model als de mijne, 203 dus
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmorgen de man aanspreken, zien hoe het loopt met de keuring, en verkocht
niet te vroeg juichen
vorige eigenaar gaat er nog mee naar de keuring voor verkoop
ikke blij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentelefoon gedaan, hij wordt van mij
ikke blijEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentelefoon gedaan, hij wordt van mij
ikke blij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenKoopje! Superzalig!!
kon deze echt niet laten staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik heb wss niet goed opgelet, maar is het een automaat?
maar geen cc, achja...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenja sorry, 250 zal voor iemand anders zijn
kon deze echt niet laten staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenTja, sorry he. Nee, die van Hirohito heb ik ook niet. Ik wou maar een sfeerbeeld scheppen. Het spijt mij eigenlijk van de tijd die ik erin gestoken heb om al die pics te verkleinen en te posten. Heb niet veel goede kritiek gekregen.
't Zijn knappe foto's die je genomen hebt hoor... ik wou gewoon ff polsen of je toevallig bij mijn persoonlijke blikvanger van 't museum ook ff gestopt bent om er een foto van te nemen. Meer niet.
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenWaarom heb jij vorige maand tijdens jouw bezoek aan het museum dan die auto`s niet gefotografeerd?
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenPS. Gelukkig heb ik de pics van mijn bezoek aan het Porsche museum nog niet verkleind en gepost.
't Was mijn bedoeling helemaal niet om je fotografeerwerk niet serieus te nemen.
Hier de foto's van Kaiser Wilhelm II's 770K die mijn vader had genomen, jammer dat de auto er vaak nét niet helemaal op staat.
Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Nog eentje:
En de 770K van Keizer Hirohito:
Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenHey, ge moet dat niet zo negatief opnemen hé.
't Zijn knappe foto's die je genomen hebt hoor... ik wou gewoon ff polsen of je toevallig bij mijn persoonlijke blikvanger van 't museum ook ff gestopt bent om er een foto van te nemen. Meer niet.
Mijn pa heeft (niet zo'n mooie als die van u) foto's genomen... ik steek mijn tijd daar niet in als iemand anders dat al doet.
Uhm, als dat komt omwille van mijn vragen, mijn oprechte excuses dan.
't Was mijn bedoeling helemaal niet om je fotografeerwerk niet serieus te nemen.
Hier de foto's van Kaiser Wilhelm II's 770K die mijn vader had genomen, jammer dat de auto er vaak nét niet helemaal op staat.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment