Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en je kijkt naar de optielijst, dan lijkt het me toch dat ze daar niet echt consequent zijn met hun optielijsten die elders op de site staan.
verstelbare stuurkolom -> standaard
beschermplaat onder carter -> standaard (want inbegrepen in off road pakket)
koplampsproeiers -> standaard
cd-wisselaar 6 CD's in koffer -> is dat niet sowieso een DVD-wisselaar in verbinding met Comand?
sound system -> bedoelen jullie hier Harman Kardon Logic7?
parkeerhulpsysteem -> standaard
wegsleep- en interieurbeveiliging -> staat reeds er boven onder de vorm van 'alarmsysteem', is immers dezelfde optie
adaptief dempingssysteem ADS -> standaard
afdekking bagageruimte -> standaard
lakbescherming ?? Als daarmee op die nanolaktechnologie wordt bedoeld -> standaard
batterij met grotere capaciteit -> staat naar mijn weten niet in de optielijst? (alhoewel ik wel geloof dat het verkrijgbaar is, daar niet van, ik vind het enkel niet terug)
onafhankelijke sirene -> weeral hetzelfde als 'alarmsysteem'
automatische klimaatregeling -> standaard
variabele stuurbekrachtiging -> standaard
beschermingsfolie???
noodreservewiel -> standaard
airmatic dual control -> standaard
hechtpunten en net voor goederenbevestiging -> standaard
identificatieplaatje onder voorruit -> standaard
bi-xenon met actieve bochtenverlichting -> standaard
indicator te lage bandendruk
dieselpartikelfilter
koplampen met actieve bochtenverlichting -> standaard, en zit al vervat in 'bi-xenon met actieve bochtenverlichting'
automatische 7-versnellingbak -> standaard
dakrails -> standaard
adaptieve remlichten -> standaard, neem ik aan?
crash actieve hoofdsteunen -> standaard, zit in pre-safe
extended off-road package.... is dat nog eens iets bovenop het normale offroad pakket (dat standaard is)?
sierelementen fineline....nooit van gehoord. Populierenhout? Of berkenhout met chromestrips?
remsysteem 19" -> staat niet in de optielijst, maar zou wel cool zijn, remschijven van zo'n 48cm.... Daar kan je een Veyron mee jaloers maken
Ik ga niet al die advertenties doornemen, maar ik gok dat dat allemaal zowat hetzelfde is.... met wat goodwill noem je dat slordig, incorrect en vrij nutteloos om een deftig beeld te kunnen vormen van de wagens die in stock zijn, met wat minder goodwill kan je zoiets evenzeer bedrog noemen. Mensen die wat minder met dit soort zaken bezigzijn, zouden er op die manier nog van uit gaan dat de wagen die ze kopen dat effectief allemaal als optie heeft.
Mij lijkt het geen extra moeite voor jullie om er van de eerste keer de correcte opties bij te zetten. Zoals ze ook in de optielijst staan, met liefst van al de codes er bij, om vergissingen te voorkomen. Zoals Porsche dat bijvoorbeeld ook doet.
Ohja, in de optielijst van de GL staat ook zoiets als 'differentiaalblokkage'....da's weer iets nieuws voor mij
Zoiezo ben ik akkoord met een deel van uw uitleg, dwz dat de lijst niet volledig klopt, wij kunnen in de concessie aan de hand van het comissienummer de juist optielijst opvragen. Wat betreft de opties zoals bv pts of koplampsproeiers, dit is op de Fl die nu komt standaard, maar dit betreft een stockwagen waar het dus wel degelijk opties zijn.
Zoiezo ben ik akkoord met een deel van uw uitleg, dwz dat de lijst niet volledig klopt, wij kunnen in de concessie aan de hand van het comissienummer de juist optielijst opvragen. Wat betreft de opties zoals bv pts of koplampsproeiers, dit is op de Fl die nu komt standaard, maar dit betreft een stockwagen waar het dus wel degelijk opties zijn.
grtn
correct.
Eventjes vanbuiten, ik heb de oude prijslijst boven liggen en ben te lui bixenon, meedraaiende koplampen, koplampsproeiers en pre-safe waren dus niét standaard op die wagen, juist?
Dan zit ik nog aan een serieuze lijst van zaken die niet kloppen hé
ohja, is geen verwijt aan jou persoonlijk uiteraard.... maar ik verwacht van zo'n firma als mercedes dat het een kleinigheid is om correcte informatie te verschaffen
ohja, is geen verwijt aan jou persoonlijk uiteraard.... maar ik verwacht van zo'n firma als mercedes dat het een kleinigheid is om correcte informatie te verschaffen
heb onlangs van een paar Merc's offertes gevraagd bij nearly new car hier in de buurt en ook dat staat echt vol met fouten..
Wat zijn de aandachtspunten voor een wagen als deze? Mijn broers en ik denken er sterk aan om zo'n wagen voor de verjaardag van mijn vader te kopen. We hebben er vroeger zo één gehad, een minder krachtige versie weliswaar, en hij heeft altijd spijt gehad dat die weg is. We zijn dus op zoek naar een 300E of gelijkwaardige. Deze 24 klepper ziet er dan ook heel leuk uit met z'n 220pk, ook voor ons als we hem eens lenen
Valt zo'n wagen eenvoudig uit Duitsland te importeren? En wat is jullie mening erover? Of kunnen we beter verder zoeken naar andere motorisaties (betrouwbaarheid, verbruik, ...)?
Comment