Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
    beste, als u zo vrij bent hier reclame te komen maken, kan u mij dan ook eens helpen met die opties die daar bij staan?

Als ik bijvoorbeeld deze eens bekijk

en je kijkt naar de optielijst, dan lijkt het me toch dat ze daar niet echt consequent zijn met hun optielijsten die elders op de site staan.
    • verstelbare stuurkolom -> standaard
    • beschermplaat onder carter -> standaard (want inbegrepen in off road pakket)
    • koplampsproeiers -> standaard
    • cd-wisselaar 6 CD's in koffer -> is dat niet sowieso een DVD-wisselaar in verbinding met Comand?
    • sound system -> bedoelen jullie hier Harman Kardon Logic7?
    • parkeerhulpsysteem -> standaard
    • wegsleep- en interieurbeveiliging -> staat reeds er boven onder de vorm van 'alarmsysteem', is immers dezelfde optie
    • adaptief dempingssysteem ADS -> standaard
    • afdekking bagageruimte -> standaard
    • lakbescherming ?? Als daarmee op die nanolaktechnologie wordt bedoeld -> standaard
    • batterij met grotere capaciteit -> staat naar mijn weten niet in de optielijst? (alhoewel ik wel geloof dat het verkrijgbaar is, daar niet van, ik vind het enkel niet terug)
    • onafhankelijke sirene -> weeral hetzelfde als 'alarmsysteem'
    • automatische klimaatregeling -> standaard
    • variabele stuurbekrachtiging -> standaard
    • beschermingsfolie???
    • noodreservewiel -> standaard
    • airmatic dual control -> standaard
    • hechtpunten en net voor goederenbevestiging -> standaard
    • identificatieplaatje onder voorruit -> standaard
    • bi-xenon met actieve bochtenverlichting -> standaard
    • indicator te lage bandendruk
    • dieselpartikelfilter
    • koplampen met actieve bochtenverlichting -> standaard, en zit al vervat in 'bi-xenon met actieve bochtenverlichting'
    • automatische 7-versnellingbak -> standaard
    • dakrails -> standaard
    • adaptieve remlichten -> standaard, neem ik aan?
    • crash actieve hoofdsteunen -> standaard, zit in pre-safe
    • extended off-road package.... is dat nog eens iets bovenop het normale offroad pakket (dat standaard is)?
    • sierelementen fineline....nooit van gehoord. Populierenhout? Of berkenhout met chromestrips?
    • remsysteem 19" -> staat niet in de optielijst, maar zou wel cool zijn, remschijven van zo'n 48cm.... Daar kan je een Veyron mee jaloers maken

Ik ga niet al die advertenties doornemen, maar ik gok dat dat allemaal zowat hetzelfde is.... met wat goodwill noem je dat slordig, incorrect en vrij nutteloos om een deftig beeld te kunnen vormen van de wagens die in stock zijn, met wat minder goodwill kan je zoiets evenzeer bedrog noemen. Mensen die wat minder met dit soort zaken bezigzijn, zouden er op die manier nog van uit gaan dat de wagen die ze kopen dat effectief allemaal als optie heeft.

Mij lijkt het geen extra moeite voor jullie om er van de eerste keer de correcte opties bij te zetten. Zoals ze ook in de optielijst staan, met liefst van al de codes er bij, om vergissingen te voorkomen. Zoals Porsche dat bijvoorbeeld ook doet.

Ohja, in de optielijst van de GL staat ook zoiets als 'differentiaalblokkage'....da's weer iets nieuws voor mij
    Zoiezo ben ik akkoord met een deel van uw uitleg, dwz dat de lijst niet volledig klopt, wij kunnen in de concessie aan de hand van het comissienummer de juist optielijst opvragen. Wat betreft de opties zoals bv pts of koplampsproeiers, dit is op de Fl die nu komt standaard, maar dit betreft een stockwagen waar het dus wel degelijk opties zijn.

grtn

Comment

hoe kan je trouwens zien waar al die karren staan?

Wij kunnen dit zien adv het comissienummer!

Comment

• waar staat 0951330275 ?

edit: en welke buitenkleur heeft die

Comment

• Voor de fans van CL63, kwam ik gister tegen:
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jean Bekijk Berichten
            Zoiezo ben ik akkoord met een deel van uw uitleg, dwz dat de lijst niet volledig klopt, wij kunnen in de concessie aan de hand van het comissienummer de juist optielijst opvragen. Wat betreft de opties zoals bv pts of koplampsproeiers, dit is op de Fl die nu komt standaard, maar dit betreft een stockwagen waar het dus wel degelijk opties zijn.

grtn
            correct.

Eventjes vanbuiten, ik heb de oude prijslijst boven liggen en ben te lui bixenon, meedraaiende koplampen, koplampsproeiers en pre-safe waren dus niét standaard op die wagen, juist?

Dan zit ik nog aan een serieuze lijst van zaken die niet kloppen hé

ohja, is geen verwijt aan jou persoonlijk uiteraard.... maar ik verwacht van zo'n firma als mercedes dat het een kleinigheid is om correcte informatie te verschaffen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
              Voor de fans van CL63, kwam ik gister tegen:
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Zalig
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

magistraal
                dat, maar in roadster variant zien rijden in Gent vorige week

ongelofelijke verschijning!

Comment

ohja, is geen verwijt aan jou persoonlijk uiteraard.... maar ik verwacht van zo'n firma als mercedes dat het een kleinigheid is om correcte informatie te verschaffen
                  heb onlangs van een paar Merc's offertes gevraagd bij nearly new car hier in de buurt en ook dat staat echt vol met fouten..

Comment

• Mijn mercedes-hoek een beetje heringericht.

platen moeten nog wel omhoog gehangen worden, maar was ik te tam voor gisteren

Jammer dat de 300SL roadster rood is ipv zilver
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• lijkt me een schoon opgeblonken hoekje

(is het ook trouwens)

Comment

• Zo die matte special edition

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik heb aan bobo gedacht

Comment

• Die 111

Comment

• Nieuwe E250 cdi.

Eerste keer dat een 250 zie. Spijtig dat foto niet goed is, te snel willen zijn.

Met taxi platen

Comment

• lijkt wel een foto vanuit mijn wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                  Ik heb aan bobo gedacht

gepaste plaat , tis geen 280 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk Berichten

Met taxi platen

taxi's ondereen

Comment

• het mooiste is dat de zwengel aan de andere kant op identiek dezelfde plaats staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

het mooiste is dat de zwengel aan de andere kant op identiek dezelfde plaats staat
                                        En ik die dacht dat er wat mis aan mij was toen ik bij mij zag dat ze niet juist stonden...

Comment

• Mercedes kenners, even een snel vraagje:

Wat zijn de aandachtspunten voor een wagen als deze? Mijn broers en ik denken er sterk aan om zo'n wagen voor de verjaardag van mijn vader te kopen. We hebben er vroeger zo één gehad, een minder krachtige versie weliswaar, en hij heeft altijd spijt gehad dat die weg is. We zijn dus op zoek naar een 300E of gelijkwaardige. Deze 24 klepper ziet er dan ook heel leuk uit met z'n 220pk, ook voor ons als we hem eens lenen

Valt zo'n wagen eenvoudig uit Duitsland te importeren? En wat is jullie mening erover? Of kunnen we beter verder zoeken naar andere motorisaties (betrouwbaarheid, verbruik, ...)?

Comment

Working...
                                          X