Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• als westfluut, geen slecht woord over boeren

Comment

• ik heb mijn plaathouder, das wat telt

Comment

• Heb ooit es gebeld naar VDV, een stuurdoos voor mijne ex 500E, waren uitermate vriendelijk toen.

Ze moesten eventjes kijken of ze dat hadden liggen, een uurtje of 2 daarna belden ze zelfs netjes terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

[IMG]http://i38.photobucket.com/albums/e111/rampatambobo/a009.jpg[/Iimg]
          zoiets wil ik dus ook nog, de groene

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
            Deze net gezien:

Zo vet.
            Op de Houtmarkt in Kortrijk?

Comment

2.5/16

zeker?

daar klopt iets niet aan om 2.5-16 te zijn...

Comment

• ik lees maar wat erop staat

Comment

• die c 36 klopt ook niet

Comment

nee !
                    vroeg aan de tel of hij zo'n oude plaathouder had liggen >>>> ja

kom daaraan, stel hem de vraag en hij zegt : 50 m verder is de mercedes garage (van winkel)
                    ik zeg oke ik kon het maar vragen

hij zegt symùpatiek van die vraag, als ik ze al zou hebben hang ik ze op mijn eigen oude benzen

bij van winkel gratis gescoord
                    Niet te geloven he
                    Daar scheelt toch iets mee ze. Niet voor rede vatbaar. Want hij heeft dat natuurlijk wel he maar op dat moment geen zin om dat voor een paar euro van nen auto te vijzen.

Die C36 lijkt me ook minder te kloppen dan die 16V
                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• eerlijk ?
                      nix mis met de kerel

das zoals rinus van de gas, ook een pee om je duim op te steken, maar een boer

echt hardwerkende mensen hebben daar last van

Comment

echt hardwerkende mensen hebben daar last van
                        Daar ga ik niet mee akkoord.

Het klopt dat hij zo humeurig is omdat hij overwerkt is.
                        Maar hij werkt niet zo veel uit altruïsme he, hij werkt zo veel om zo veel mogelijk te kunnen verdienen. En precies daarom kan ik helemaal geen begrip opbrengen voor zijn gedrag.

Aan de andere kant begrijp ik wel wie je bedoelt: ik ken ook norse hardwerkende mensen die daar last van hebben. Het verschil is dat je je wel aan die mensen kan aanpassen.
                        Bij Vandevelde is dat helemaal anders: hij is uiterst bespraakt, behulpzaam en vriendelijk het ene moment en dan slaat dat zonder oorzaak plots om naar bv. een regen van verwijten waarvoor er geen enkele aanleiding is. Da's toch iets anders dan een beetje nors zijn.

Comment

• Iemand hier ervaring met de C350 nieuw model? Hoe is die motor?
                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• ik ken vooral veel zageventen die over een plaathouder komen zagen

Comment

• ik snap ook dat je roughneck terugbelt

Comment

ik ken vooral veel zageventen die over een plaathouder komen zagen
                                Van De Velde enkel jou denk ik.

Comment

• ik heb op hem geen onuitwisbare indruk achtergelaten, denk ik

Comment

ik snap ook dat je roughneck terugbelt
                                    Hoe doe ik dat?

Comment

• jij niet
                                      vdv

Comment

nog ewa amg

Fake
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                        zeker?

daar klopt iets niet aan om 2.5-16 te zijn...
                                        Zit geen motor in
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        die c 36 klopt ook niet
                                        Inderdaad
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                        Daar ga ik niet mee akkoord.

Het klopt dat hij zo humeurig is omdat hij overwerkt is.
                                        Maar hij werkt niet zo veel uit altruïsme he, hij werkt zo veel om zo veel mogelijk te kunnen verdienen. En precies daarom kan ik helemaal geen begrip opbrengen voor zijn gedrag.

Aan de andere kant begrijp ik wel wie je bedoelt: ik ken ook norse hardwerkende mensen die daar last van hebben. Het verschil is dat je je wel aan die mensen kan aanpassen.
                                        Bij Vandevelde is dat helemaal anders: hij is uiterst bespraakt, behulpzaam en vriendelijk het ene moment en dan slaat dat zonder oorzaak plots om naar bv. een regen van verwijten waarvoor er geen enkele aanleiding is. Da's toch iets anders dan een beetje nors zijn.
                                        geen slecht woord over hem van deze kant. ben er al een paar keer heen gereden voor dingen van 5 tot 10 euro, en altijd vriendelijk enzo.
                                        Nu weet ik niet hoe goed zijn geheugen van gezichten en personen is, want eerste keren dat ik daar kwam was dat wel met goede klanten

Comment

• Net te weten gekomen dat de vader van een vriendin van me zonet een 300SL roadster heeft gekocht...

Donkerblauw exterieur, rood interieur, de perfectie.

*zucht*

Comment

Working...
                                          X