als westfluut, geen slecht woord over boeren
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
[IMG]http://i38.photobucket.com/albums/e111/rampatambobo/a009.jpg[/Iimg]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenDeze net gezien:
Zo vet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten2.5/16
daar klopt iets niet aan om 2.5-16 te zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennee !
vroeg aan de tel of hij zo'n oude plaathouder had liggen >>>> ja
kom daaraan, stel hem de vraag en hij zegt : 50 m verder is de mercedes garage (van winkel)
ik zeg oke ik kon het maar vragen
hij zegt symùpatiek van die vraag, als ik ze al zou hebben hang ik ze op mijn eigen oude benzen
bij van winkel gratis gescoord
Daar scheelt toch iets mee ze. Niet voor rede vatbaar. Want hij heeft dat natuurlijk wel he maar op dat moment geen zin om dat voor een paar euro van nen auto te vijzen.
Die C36 lijkt me ook minder te kloppen dan die 16V
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenecht hardwerkende mensen hebben daar last van
Het klopt dat hij zo humeurig is omdat hij overwerkt is.
Maar hij werkt niet zo veel uit altruïsme he, hij werkt zo veel om zo veel mogelijk te kunnen verdienen. En precies daarom kan ik helemaal geen begrip opbrengen voor zijn gedrag.
Aan de andere kant begrijp ik wel wie je bedoelt: ik ken ook norse hardwerkende mensen die daar last van hebben. Het verschil is dat je je wel aan die mensen kan aanpassen.
Bij Vandevelde is dat helemaal anders: hij is uiterst bespraakt, behulpzaam en vriendelijk het ene moment en dan slaat dat zonder oorzaak plots om naar bv. een regen van verwijten waarvoor er geen enkele aanleiding is. Da's toch iets anders dan een beetje nors zijn.
Comment
-
Iemand hier ervaring met de C350 nieuw model? Hoe is die motor?'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik ken vooral veel zageventen die over een plaathouder komen zagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik snap ook dat je roughneck terugbelt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennog ewa amg
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenzeker?
daar klopt iets niet aan om 2.5-16 te zijn...
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendie c 36 klopt ook niet
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDaar ga ik niet mee akkoord.
Het klopt dat hij zo humeurig is omdat hij overwerkt is.
Maar hij werkt niet zo veel uit altruïsme he, hij werkt zo veel om zo veel mogelijk te kunnen verdienen. En precies daarom kan ik helemaal geen begrip opbrengen voor zijn gedrag.
Aan de andere kant begrijp ik wel wie je bedoelt: ik ken ook norse hardwerkende mensen die daar last van hebben. Het verschil is dat je je wel aan die mensen kan aanpassen.
Bij Vandevelde is dat helemaal anders: hij is uiterst bespraakt, behulpzaam en vriendelijk het ene moment en dan slaat dat zonder oorzaak plots om naar bv. een regen van verwijten waarvoor er geen enkele aanleiding is. Da's toch iets anders dan een beetje nors zijn.
Nu weet ik niet hoe goed zijn geheugen van gezichten en personen is, want eerste keren dat ik daar kwam was dat wel met goede klanten
Comment
Comment