Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Moest je me 2 jaar geleden mijn mening over een R129 gevraagd hebben, had ik hem bestempeld als een pooierbak. Ik heb echter de indruk dat het tegenwoordig weer steeds meer en meer een liefhebbersauto wordt. Ik zie steeds vaker keurige mensen met zo'n ding rijden in originele staat. En dan kan ik hem écht wel smaken.

Jammer dat ze zo duur blijven, anders zou ik nog wel eentje willen voor een zomertje. Een 500 op transit ofzo .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Moest je me 2 jaar geleden mijn mening over een R129 gevraagd hebben, had ik hem bestempeld als een pooierbak. Ik heb echter de indruk dat het tegenwoordig weer steeds meer en meer een liefhebbersauto wordt. Ik zie steeds vaker keurige mensen met zo'n ding rijden in originele staat. En dan kan ik hem écht wel smaken.

Jammer dat ze zo duur blijven, anders zou ik nog wel eentje willen voor een zomertje. Een 500 op transit ofzo .
      duur?

Ik vind die bakken net goedkoop worden. Oké, misschien niet als je één van de laatste wil, maar een 300SL/ 300SL-24 etc. heb je voor zo'n 8k in een deftige staat.
      Vind ik niet gek veel geld, zover is een R107 naar mijn weten zelfs nooit gezakt. Die kost nu een héél pak meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
        een 300SL/ 300SL-24 etc. heb je voor zo'n 8k in een deftige staat.
        500 =/= 300

Comment

• Een deftige 500 gaat toch richting de 10k. Terwijl het niet zó'n mega exclusieve karren zijn uiteindelijk. Ik vind dat veel geld voor een auto van 15 jaar oud ja.

Comment

Een deftige 500 gaat toch richting de 10k. Terwijl het niet zó'n mega exclusieve karren zijn uiteindelijk. Ik vind dat veel geld voor een auto van 15 jaar oud ja.
            Tommetje T zoekt voor dat geld een E30

en dat is dan geen M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Tommetje T zoekt voor dat geld een E30

en dat is dan geen M3
              TomT weet niet wat goed is.

Comment

TomT weet niet wat goed is.
                Voortaan elke week meepakken in de SE dan

Mo How!

Comment

• Uiteindelijk koopt ie toch geen E30 hoor.

Comment

• Pas op.

ALS hij iets koopt zal het een E30 zijn

Comment

• Woooosh.

Comment

Moest je me 2 jaar geleden mijn mening over een R129 gevraagd hebben, had ik hem bestempeld als een pooierbak. Ik heb echter de indruk dat het tegenwoordig weer steeds meer en meer een liefhebbersauto wordt. Ik zie steeds vaker keurige mensen met zo'n ding rijden in originele staat. En dan kan ik hem écht wel smaken. .
                        danku danku

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                          danku danku
                          Het was door u dat het een pooiersbak genoemd werd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            500 =/= 300
                            het prijsverschil in aankoop is bij wijze van spreken kleiner dan het verschil in jaarlijkse taks.

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                            Een deftige 500 gaat toch richting de 10k. Terwijl het niet zó'n mega exclusieve karren zijn uiteindelijk. Ik vind dat veel geld voor een auto van 15 jaar oud ja.
                            Het blijft een SL. Ik zeg niet dat het daarom stuk voor stuk even grote topwagens zijn (hoewel sommigen daarover ook anders zullen beweren, en misschien terecht), maar 't is wel een legende. Net zoals de naam 911...en die blijft een pak duurder.

En ja, zelfs een E30 320i cabrio gaat al rap 4 à 5k. Of een Z3 1.9/2.2 is nauwelijks goedkoper te vinden dan een 300SL-24/ 500SL. Dus 'duur' is relatief hé.

Comment

• ik kan me wel voorstellen dat een E30 heel wat goedkoper in onderhoud/stukken zal zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                ik kan me wel voorstellen dat een E30 heel wat goedkoper in onderhoud/stukken zal zijn
                                Ligt eraan of je het zelf doet of dat je het laat doen.

Heb hier facturen van die E30 liggen die naar de stealer ging, ook niet om te lachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                  duur?

Ik vind die bakken net goedkoop worden. Oké, misschien niet als je één van de laatste wil, maar een 300SL/ 300SL-24 etc. heb je voor zo'n 8k in een deftige staat.
                                  Vind ik niet gek veel geld, zover is een R107 naar mijn weten zelfs nooit gezakt. Die kost nu een héél pak meer.
                                  Van de R107 zijn er serieus wat minder exemplaren gebouwd veronderstel ik?
                                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                    Neen.

214.000 voor de 129
                                    238.000 voor de 107

Comment

• Over een 129 gesproken: http://www.2dehands.be/exclusieve-me...e=all&start=21
                                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Hangt best laag vooraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                          minder per jaar misschien wel.... maar (correct me if wrong) de R107 is 19 jaar gebouwd, de R129 13 jaar

Comment

Working...
                                          X