Oorspronkelijk geplaatst door RRD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenWaar en hoeveel? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Comment
-
Iemand een motor op overschot?
€ 450
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenStaat op mobile, geloof ik. S500 uit 97 of 98
Geweldig indrukwekkende wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIk geloof dat hij de prijs bedoelde
Geweldig indrukwekkende wagen: prijs is er imo wel zwaar over
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Links aan de voorbumper, die schram.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk denk nu niet dat dat een ''seitenschade'' is om over te vermelden dat alle airbags nog wel dicht zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIk vind dat eigenlijk nergens terug in de beschrijving. Vergis je je niet?. Gisteren stond het er 100% zeker bij.
Als die kar heel is, is dat wel een fijne prijs voor zo'n kar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenAls die kar heel is, is dat wel een fijne prijs voor zo'n kar.
Maar het is zeker goed besteed geld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Links aan de voorbumper, die schram.
Comment
-
Pff ik ben net naar een '99 CLK cabriolet gaan kijken. Wat is dat toch met roest in die jaren. Om goed te staan moest de ganse auto eigenlijk gespoten worden (daar waar geen roest zat zaten wel wat krassen). Ik weet dat ik daar toch gek van word dus ik heb hem laten staan.
Zo'n E320 CDI zou ik ook nog wel willen, voor de prijs moet je het niet laten, maar ik heb schrik om 400km Duitsland in te rijden en ook weer bij een roestbak uit te komen.
Comment
Comment