Oorspronkelijk geplaatst door RRD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenPff ik ben net naar een '99 CLK cabriolet gaan kijken. Wat is dat toch met roest in die jaren . Om goed te staan moest de ganse auto eigenlijk gespoten worden (daar waar geen roest zat zaten wel wat krassen). Ik weet dat ik daar toch gek van word dus ik heb hem laten staan.
Zo'n E320 CDI zou ik ook nog wel willen, voor de prijs moet je het niet laten, maar ik heb schrik om 400km Duitsland in te rijden en ook weer bij een roestbak uit te komen .'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenEen link naar die CLK? Mijn overbuurvrouw verkoopt de hare, maar daar is volgens mij geen roest aan, hij is wel van uiterlijk niet in een topstaat voor de rest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Ik dacht dat ze daar ondertussen al minder voor vroegen maar blijkbaar staat die nog altijd heel hoog van prijs. Heeft vrij recent een nieuwe motor gekregen, maar dat klinkt natuurlijk niet goed bij verkoop
Blijkbaar hebben ze mijn raadt nog niet gevolgd om de MINI te verkopen die ze gewonnen hebben en deze op te rijden ...'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
't Is en blijft een koopje...en de prijs was ook scherp!
Bolt vrij fijn, iets te zachte schokdempers. Er zit wel wat pit achter maar ge zou niet zeggen dat ge met 200pk op stap zijt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenPff ik ben net naar een '99 CLK cabriolet gaan kijken. Wat is dat toch met roest in die jaren . Om goed te staan moest de ganse auto eigenlijk gespoten worden (daar waar geen roest zat zaten wel wat krassen). Ik weet dat ik daar toch gek van word dus ik heb hem laten staan.
Zo'n E320 CDI zou ik ook nog wel willen, voor de prijs moet je het niet laten, maar ik heb schrik om 400km Duitsland in te rijden en ook weer bij een roestbak uit te komen .
Die kar staat er veel te goedkoop bij!! Voor die prijs zijn er gewoon geen te vinden...
Alleen die airco die niet werkt...
Comment
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenprachtjanten
Comment
-
Zo'n E320 CDI zou ik ook nog wel willen, voor de prijs moet je het niet laten, maar ik heb schrik om 400km Duitsland in te rijden en ook weer bij een roestbak uit te komen .
Comment
Comment