in feite logisch na al die tijd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDie kilometerstanden
Hoewel ik 300k nog niet zo heel veel vind voor een Benz
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
Die velgen en pinkers passen echt ni op zo'n kar, en dan dat interieur...
Die GPS, carbon en stoffen zetels zijn behoorlijk fout in een 140
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk BerichtenWat is een slk 200 nog +- waard van 1996 of 1997?
Een slk van het jaar van zijn introductie.
Comment
-
-
Eigenlijk ook geen geld. In een donkere kleur gaat zo'n classic nog wel, alleen de zetels blijven lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichtenwtf, daarnet met de E even op controle geweest, blijkt dat de ACHTERSTE remblokken op zijn
De voorste zijn schijnbaar nog heel goed, bijna nieuw...
Die zijn nota bene nog nooit vervangen geweest!!!
Heeft nu 57.000km...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichtenwtf, daarnet met de E even op controle geweest, blijkt dat de ACHTERSTE remblokken op zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenVooraan nog originele remblokken in bijna nieuwe staat na 57.000km?
En tis niet dat ik niet rem met dat ding
Of ze hebben ze effectief ooit vervangen bij de dealer zonder ons een factuur te sturen, maar dat zou me verbazen
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenlast van een slepende handfrein
Ik dacht eerder aan het ESP dat tussenkomtMaar dat is natuurlijk ook telkens maar voor heel even, kan nooit voor meer slijtage zorgen in vgl met de voorste.
't viel me wel al laatst op dat de achterste velgen zwarter waren van remstof dan de voorste, maar wederom maar een klein verschil.
Echt heel vreemd
Comment
-
Onze C220 (bj '91 (denk ik)) heeft momenteel +- 270k km staan. centrale vergrendeling werkte plots niet meer. Je kon de wagen ook maar pas openen als je er effectief vlak naast stond. als snelle oplossing hebben ze er een of ander kastje (computer) uitgehaald, zodat je enkel nog met de sleutel kan openen.
nu...
de tankdop krijg je niet meer open, aangezien die op de centrale vergrendeling is aangesloten, verwaring gaat niet meer, blaast niet meer, alarm ook niet meer, ...
de 16de gaat hij binnen in de garage, zullen waarschijnlijk wel wat kosten aan zijn.
maar we kunnen momenteel dus niet meer gaan tanken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVoorste in 'nieuwstaat' op 57.000 terwijl achterste volledig versleten zijn?
Als dat zo is zou ik die auto eens flink laten nakijken want dat is simpelweg onmogelijk.
Daarnet zelf eens gekeken, vanachter zie ik het remblokje goed zitten, heeft nog een 7mm voering over ofzo schat ik.
Vanvoor zie je compleet niks, kan ik dus niet meteen iets over zeggen.
Grotere velgen nodig
Comment
Comment