Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als je de koffer opent, moet je de bekleding rechts tegen de kofferwand (waar dus de tankklep zich bevindt aan de buitenzijde) wegnemen. Daar zit een stangetje waaraan je moet trekken, en tegelijk het tankdeksel open duwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      Lijkt mij dus ook zo ja.
      Daarnet zelf eens gekeken, vanachter zie ik het remblokje goed zitten, heeft nog een 7mm voering over ofzo schat ik.
      Vanvoor zie je compleet niks, kan ik dus niet meteen iets over zeggen.
      Grotere velgen nodig

7mm voering is nog niet versleten imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Als je de koffer opent, moet je de bekleding rechts tegen de kofferwand (waar dus de tankklep zich bevindt aan de buitenzijde) wegnemen. Daar zit een stangetje waaraan je moet trekken, en tegelijk het tankdeksel open duwen.
        keer proberen dan, thx

Comment

• Ik heb ook geen foutmeldingen gekregen, dat is dus idd niet versleten

Comment

Ik heb ook geen foutmeldingen gekregen, dat is dus idd niet versleten

Wat zit je dan te zeiken man.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Wat zit je dan te zeiken man.
              Kan ik er wat aan doen dat die turk wat dat heeft nagekeken zei dat het versleten was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                Onze C220 (bj '91 (denk ik)) heeft momenteel +- 270k km staan. centrale vergrendeling werkte plots niet meer. Je kon de wagen ook maar pas openen als je er effectief vlak naast stond. als snelle oplossing hebben ze er een of ander kastje (computer) uitgehaald, zodat je enkel nog met de sleutel kan openen.

nu...

de tankdop krijg je niet meer open, aangezien die op de centrale vergrendeling is aangesloten, verwaring gaat niet meer, blaast niet meer, alarm ook niet meer, ...

de 16de gaat hij binnen in de garage, zullen waarschijnlijk wel wat kosten aan zijn.
                maar we kunnen momenteel dus niet meer gaan tanken
                wAt een troubbles na al die tijd
                blijft lastig

Comment

• heeft een benz nog steeds aparte trommeltjes op z'n handfrein

Comment

't viel me wel al laatst op dat de achterste velgen zwarter waren van remstof dan de voorste, maar wederom maar een klein verschil.
                    Dat kan toch bijna niet
                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Comment

• Wat een lelijk hok, maar wel met een dijk van een motor!
                        Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                          Wat een lelijk hok, maar wel met een dijk van een motor!
                          Welke ligt er dan in?

Comment

• Brabus heeft een tuningpakket voor de nieuwe GL-klasse klaar. Het gaat om styling accessoires en aangepast motormanagement voor de GL320 en de GL500. Op basis van de GL 320 CDI geeft Brabus de SUV 272pk (standaard 224pk) en een max koppel van 590 Nm (standaard 510 Nm). Meer interessant is echter de GL 500, ons […]

6,1 liter V8 met 462pk (standaard 388pk) en een max koppel van 615Nm! Hiermee schiet de 2,3 ton zware SUV in 6 seconden naar de 100.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              wAt een troubbles na al die tijd
                              blijft lastig
                              mja...

als alles goed gaat komt er over een paar maanden iets anders...

occasie, denken aan een E200

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk Berichten
                                http://www.autoblog.nl/archive/2006/...se-door-brabus

6,1 liter V8 met 462pk (standaard 388pk) en een max koppel van 615Nm! Hiermee schiet de 2,3 ton zware SUV in 6 seconden naar de 100.
                                Wie zegt dat dat een 6.1 is?

Is in ieder geval geen achterbumper van een Widestar, voorbumper is een design dat volgens mij dateert van de eerste bumperset van Brabus (voordat de 6.1 verkrijgbaar was) en de velgen lijken mij ook geen brabussen te zijn op het eerste zicht.

En qua motor (als dat al aangepakt is door brabus) kan dat ook een 272pk 320CDI zijn wat niet echt de moeite is in zo een kar.

Comment

• Ik vind die voorbumper echt afgrijselijk lelijk
                                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• C36, andere velgjes steken en klaar:

Die letzten Worte ...
                                    ... eines Diesel-Fahrers:
                                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                    W201 BENZIN

Comment

• Is dat 18 of 19 fiscale pk?

Als het 18 is dan is het 1355,64 euro jaarlijkse taks en €991,40 BIV.
                                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Wie zegt dat dat een 6.1 is?

Is in ieder geval geen achterbumper van een Widestar, voorbumper is een design dat volgens mij dateert van de eerste bumperset van Brabus (voordat de 6.1 verkrijgbaar was) en de velgen lijken mij ook geen brabussen te zijn op het eerste zicht.

En qua motor (als dat al aangepakt is door brabus) kan dat ook een 272pk 320CDI zijn wat niet echt de moeite is in zo een kar.
                                        Velgen zijn wel brabus. Is die nieuwe ''budget'' line.

Comment

Ik heb ook geen foutmeldingen gekregen, dat is dus idd niet versleten
                                          Gisteren de linker velgen er even afgepleurd om te zelf te checken.
                                          En effectief...
                                          De voorste remblokken waren nog zeer goed, dik anderhalve centimeter voering schat ik.
                                          Vanachter 4mm...

Meteen alle facturen nagekeken, nergens iets gezien van remblokken, alleen hebben ze die het vorige onderhoud nagekeken, maar niet vervangen omdat ze nog goed waren.
                                          Zelf hebben we ook nooit iets gevoeld dat hij opeens beter remde na een onderhoud.

Ook nu remt 'ie nog steeds zeer goed en heel stabiel, niets wat dus de slijtage zou verklaren

Comment

Working...
                                          X