Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik rij met een B180 cdi en ik zou hem graag willen verlagen, kan iemand mij tips geve waar ik het best da kan laten doen en hoeveel het ongeveer zou kosten?
    Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      Gisteren de linker velgen er even afgepleurd om te zelf te checken.
      En effectief...
      De voorste remblokken waren nog zeer goed, dik anderhalve centimeter voering schat ik.
      Vanachter 4mm...

Meteen alle facturen nagekeken, nergens iets gezien van remblokken, alleen hebben ze die het vorige onderhoud nagekeken, maar niet vervangen omdat ze nog goed waren.
      Zelf hebben we ook nooit iets gevoeld dat hij opeens beter remde na een onderhoud.

Ook nu remt 'ie nog steeds zeer goed en heel stabiel, niets wat dus de slijtage zou verklaren
      Als u achterste blokken er effectief op die kilometerstand doorzijn, de velgen achteraan zwarter worden dan vooraan en u voorste blokken nog als nieuw zijn dan kan dat alleen maar verklaard worden doordat de voorste remleidingen omgewisseld zijn met de achterste maar dan kan de auto bijna niet remmen
      Zeer raar en toch moet er een logische verklaring zijn. Ik hoop dat je erachter komt!
      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Ik denk dat hij liever altijd achteruit rijdt om zo FWD te hebben
        Die letzten Worte ...
        ... eines Diesel-Fahrers:
        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
        W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
          de velgen achteraan zwarter worden dan vooraan
          Dat was maar miniem hoor, meestal zijn ze ongeveer even zwart, met vanvoor net iets meer.

Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
          Ik denk dat hij liever altijd achteruit rijdt om zo FWD te hebben
          Ja, zo ziek ben ik niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            heeft een benz nog steeds aparte trommeltjes op z'n handfrein

Jup trommels zitten in de achterschijven.

Comment

• thx matteus

Comment

• amechtige basis-zessers achter elkaar

Comment

• Ik heb laatst een W210 gezien met een Amerikaanse koffer, de Belgische plaat past er netjes in.
                  Heb er ergens een foto van.

Comment

• Bij deze:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ken iemand die op zijn A4 cabrio een US achterklep had, ook voor nrplaat, als ik foto vind post ik.

Comment

• ik wil dat ook, maar dat zijn zu viele centen vindek

Comment

• Staat wel erg netjes die US-achterklep, ik wist niet eens dat er een verschil was.
                          Die letzten Worte ...
                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                          W201 BENZIN

Comment

• Vandaag 2 nieuwe E's gezien, een zilvergrijze en een bruine.

Niet echt wauw, maar wel ok.

Dan daarnet een nieuwe E-coupé hier in de buurt: echt wel dik in orde!
                            Die letzten Worte ...
                            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                            W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                              Vandaag 2 nieuwe E's gezien, een zilvergrijze en een bruine.

Niet echt wauw, maar wel ok.

Dan daarnet een nieuwe E-coupé hier in de buurt: echt wel dik in orde!
                              In Herselt city staat een nieuwe E250 cdi heb ik gisteren gezien.

Ik heb al 2x coupé gezien maar 1x NL platen en 1x garageplaten.
                              In Heist en Hulshout.

Comment

• Ik begin ze ook al redelijk vaak te zien, ik vind ze ook al niet meer zo lelijk eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  Ik begin ze ook al redelijk vaak te zien, ik vind ze ook al niet meer zo lelijk eigenlijk.
                                  Ze vallen idd al bij al wel mee, ik vind ze zelfs een beetje mooi. maar ik heb er net één gezien met van die dubbele "mistlichten" ipv ledjes en dat is echt geen gezicht.

Comment

• Nee idd, die rijden constant met hun "mistlicht" op, tjoeners

Comment

• mistledjes vandaag een E250 gezin in het zilver vind ze wel iets hebben maar een coupe versie van de E vind ik mooier

Comment

• Ledjes in de nieuwe E AMG vallen wel mee. Foto gezien in Auto Bild.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door haaitje Bekijk Berichten
                                          mistledjes vandaag een E250 gezin in het zilver vind ze wel iets hebben maar een coupe versie van de E vind ik mooier
                                          Bij de classic en elegance zijn het geen ledjes eh

Comment

Working...
                                          X