Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik rij met een B180 cdi en ik zou hem graag willen verlagen, kan iemand mij tips geve waar ik het best da kan laten doen en hoeveel het ongeveer zou kosten?
Grtz
Gisteren de linker velgen er even afgepleurd om te zelf te checken.
En effectief...
De voorste remblokken waren nog zeer goed, dik anderhalve centimeter voering schat ik.
Vanachter 4mm...
Meteen alle facturen nagekeken, nergens iets gezien van remblokken, alleen hebben ze die het vorige onderhoud nagekeken, maar niet vervangen omdat ze nog goed waren.
Zelf hebben we ook nooit iets gevoeld dat hij opeens beter remde na een onderhoud.
Ook nu remt 'ie nog steeds zeer goed en heel stabiel, niets wat dus de slijtage zou verklaren
Als u achterste blokken er effectief op die kilometerstand doorzijn, de velgen achteraan zwarter worden dan vooraan en u voorste blokken nog als nieuw zijn dan kan dat alleen maar verklaard worden doordat de voorste remleidingen omgewisseld zijn met de achterste maar dan kan de auto bijna niet remmen
Zeer raar en toch moet er een logische verklaring zijn. Ik hoop dat je erachter komt!
Ik begin ze ook al redelijk vaak te zien, ik vind ze ook al niet meer zo lelijk eigenlijk.
Ze vallen idd al bij al wel mee, ik vind ze zelfs een beetje mooi. maar ik heb er net één gezien met van die dubbele "mistlichten" ipv ledjes en dat is echt geen gezicht.
Comment