Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• why camouflage?

Comment

• Laatste testen?

Comment

• om car-spotters te trekken, quoi ?

Comment

• Is de R-klasse niet te groot voor mee in het veld/bos te crossen? btw: vette auto

is de radio: audio 50 APS (mercedes c200 estate) met navigatie met een kaart of juist een pijl die de richting uitwijst?
          Last edited by ; 25/07/2009, 01:52.

Comment

• Pijlen.

Comment

• zomaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                Ik dacht dat je dan mijn 220 ging overnemen (heeft alle opties die je wenst, zelfs een schuifdak)
                Da's ook een optie

Comment

• Comment

• ik moest zelfs toegeven dat matteus' brabus lekker stond

Comment

• Gisteren in Knokke naast heel wat ander geweld stond deze C63 AMG Estate te pronken in een zeer mooie omgeving!

Comment

• Comment

• Echte? Brulde wel mooi...
                          Last edited by ; 30/07/2009, 15:05.

Comment

• Kan een 600 zijn, die brullen standaard ook al behoorlijk vet...

Comment

• Hier se...De CAS in't stad...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                Kan een 600 zijn, die brullen standaard ook al behoorlijk vet...
                                En uitlaat is AMG? Zit gewoon zo raar... Maakte in ieder geval bruter geluid dan typische Mercedes uitlaat. Dus 600 met AMG uitlaat die wat raar gemonteerd zit ofzo?

In ieder geval vette kar... Chauffeur stond wel kort op de gas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                  Hier se...De CAS in't stad...
                                  Krijg het daar soms wel ze Denk als de flikken mij daar eens volgen ze een week materiaal hebben voor wegmisbruikers. Mijn oudere gps kent zijn weg daar niet zo goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                    En uitlaat is AMG? Zit gewoon zo raar... Maakte in ieder geval bruter geluid dan typische Mercedes uitlaat. Dus 600 met AMG uitlaat die wat raar gemonteerd zit ofzo?
                                    Laatst een facelift CL600 gezien, die hebben die uitlaten standaard, geen idee of de S dat ook heeft eigenlijk...
                                    Ziet er wat knullig uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                      Laatst een facelift CL600 gezien, die hebben die uitlaten standaard, geen idee of de S dat ook heeft eigenlijk...
                                      Ziet er wat knullig uit
                                      Dat is geen Facelift S, dus uitlaat is niet stock.

Ziet er mij de uitlaatlijn van een SL600 uit, wat verre van slecht is eigenlijk, want dat klinkt idd verdomd goed

Comment

• het sterke aan een 200d is dat die net zo weinig kon verbruiken als die golf diesel
                                        in '86

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          het sterke aan een 200d is dat die net zo weinig kon verbruiken als die golf diesel
                                          in '86
                                          Mijn W124 200D was echt ontzettend zuinig, soms was ik vergeten dat er een tank in zat

Ik reed dan ook in Mercedes-stijl, relaxed, met de salami in de hand

Comment

Working...
                                          X