Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Stap in die 190 en rij de 100m tot aan Jacobs en je weet het

Jacobs is 40km vanaf hier en 190 mag niet rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
      Ik heb iets nodig dat zeker niet roest van €7.500 à €10.000 ofzo en geen stap terug is van een 210. Wat dan?

Als je voor dat geld een 124 zoekt, kan een verdomd sjiek, roestloos, mint-condition facelift exemplaar vinden.

Problem solved.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        gere, kijk nou toch gewoon naar éne met ingevulde onderhoudsboek, roestgaratie is levenslang indien geserviced door mb
        levenslang? Ik dacht slechts '30' jaar....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
          levenslang? Ik dacht slechts '30' jaar....
          Is nu idd. "beperkt" tot 30 jaar maar nu is het wel overdraagbaar terwijl je vroeger, dacht ik, de 1ste eigenaar moest zijn.

Comment

• wat is 'vroeger'?

Wij zijn 2de eigenaar van onze S210 (bj '00), en hebben een jaar geleden een volledige koetswerkherstelling gekregen waar nodig onder garantie.

Voorwaarde was dat de auto steeds bij een erkende benzdealer op onderhoud was geweest, vertelden ze ons.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              wat is 'vroeger'?

Wij zijn 2de eigenaar van onze S210 (bj '00), en hebben een jaar geleden een volledige koetswerkherstelling gekregen waar nodig onder garantie.

Voorwaarde was dat de auto steeds bij een erkende benzdealer op onderhoud was geweest, vertelden ze ons.
              Tot begin jaren '90? Nu is idd die erkende benzdealer van belang maar dat was vroeger ook zo. Nu is ook de pechverhelping overdraagbaar bij onderhoud erkende benzdealer, was vroeger ook niet.

Carlito kan dat eens navragen.

Comment

• Gisteren zoiets gezien, maar dan 5deurs

Comment

Dit en de gas overzetten:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    weer ene met lpg er net in en te koop, hoe vaak zie je dat niet
                    snap ik de ballen van
                    Is dat geen koopje?

Nieuwe LPG installatie, 55.00 km, geen 5 jaar oud, goedkoop in taks en verbruik, toch 163pk, Avantgarde, automaat en veel opties.

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                    Ja... als die beter is dan de mijne...

Ik wil graag iets dat echt niet meer gaat roesten
                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Is dat geen koopje?

Nieuwe LPG installatie, 55.00 km, geen 5 jaar oud, goedkoop in taks en verbruik, toch 163pk, Avantgarde, automaat en veel opties.
                      niet slecht, maar dan vind ik de mijne beterkoop geweest, daar zat nog garantie op voor 13000, met 100000 rond (maar die is weg ...)

maar jij bent eerder gasser/berlineman dus, en 163 is meer dan 136

Comment

• wat ga je met je oude installatie doen ?

Comment

Is dat geen koopje?

Ja... als die beter is dan de mijne...

Ik wil graag iets dat echt niet meer gaat roesten
                          Collega van mij had ook zo een c, wel 1 van de eerste maar die is toch ook voor een gedeelte overspoten geweest omwille van roest.

Wat die E betreft, gaan kijken of er ergens roest aanwezig is, indien niet dan is de kans toch relatief klein dat dit op korte termijn gaat gebeuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Heb een Becker Special BE1650 toegekregen die ik in de 300TD wil plaatsen.

Er hoort ook een CD-wisselaar bij, maar ik heb geen voor tussen radio en CD-wisselaar, en geen connectoren voor achterin de radio.

Verkrijgbaar bij Benz en kwanta kosta?

Radio: 003 820 55 86
                            CD-wechsler: 002 820 59 89

Komt uit een 210 denk ik.

Kabel tussen radio en CD-wisselaar: 81 euro + btw.

fuck that shit.

Comment

• Dit is waarom ik zo gek ben op Mercedes-Benz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                Dit is waarom ik zo gek ben op Mercedes-Benz.

http://www.autoweek.nl/autonieuws/12...Hybrid-3L-limo
                                Damn.

Wat ik wel niet snap is dat ze dat niet op de markt brengen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Damn.

Wat ik wel niet snap is dat ze dat niet op de markt brengen.
                                  Is gewoon merk-image he. Waarschijnlijk is dat nu nog niet haalbaar in productie. Maar OOIT komt dat dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                    Is gewoon merk-image he. Waarschijnlijk is dat nu nog niet haalbaar in productie. Maar OOIT komt dat dus.
                                    Ik wil dat.

Superzuinig en supercomfortabel naar het werk bollen. Daar wil ik gerust een groene jongen voor worden! Dat stoot dus gewoonweg minder uit dan een smartje hé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Ik wil dat.

Superzuinig en supercomfortabel naar het werk bollen. Daar wil ik gerust een groene jongen voor worden! Dat stoot dus gewoonweg minder uit dan een smartje hé!
                                      marketing

enig idee welke uitstoot er vast hangt aan de productie van de elektriciteit die dat ding opslaat? Er staat 'plug-in'...
                                      (tenzij je natuurlijk een windmolen in je tuin zet!)

Comment

• Zet een windmolen op je auto, da's nog beter. Je zorgt zelf voor de stroom door te rijden
                                        Alleen stoppen is lastig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                          marketing

enig idee welke uitstoot er vast hangt aan de productie van de elektriciteit die dat ding opslaat? Er staat 'plug-in'...
                                          (tenzij je natuurlijk een windmolen in je tuin zet!)
                                          Komkom, niet lastig doen.

Comment

Working...
                                          X