Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Euh.. ik dacht dat toch, maar nu begin ik te twijfelen.
Ik dacht dat de reden dat de 500E bredere kasten vooraan heeft is omdat de standaard voorophanging er niet in paste, en de nieuwe voorophanging voor de 500E is ontwikkeld door Porsche...
Nee nee, de ophanging is niet ontwikkeld door Porsche - die is puur Mercedes - maar wel volledig door Porsche afgesteld.
Vraagje: jij hebt de twee veerbollen laten vervangen op uw bak hé?
Was dat samen met de schokdempers?
Want ik vind precies dat mijn kar achteraan een beetje sloppy aan het worden is, in de zin van: nogal diep inveren en meer nadeinen.
Nieuwe shocks = opgelost?
Of ook nieuwe veerbollen nodig?
Nee nee, die veerbollen heb ik nog niet vervangen. Wel eens over gehad, maar nog niet aan toe gekomen.
Binnenkort vervang ik wel de achterste schokdempers, ik kan ze nu ook aan groothandelsprijs krijgen en daar was ik stiekem op aan het wachten.
Op basis van hetgene jij zegt zou ik ze wel laten vervangen ja, maar ik zou dan mettertijd meteen de schokdempers mee vervangen.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Comment