Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Jij bent overtuigd van het bedrog?
    zoiets zeker
    nee het geeft me toch een beter gevoel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
      Ik heb de brochure van de C eens bekeken, en blijkbaar is dat idd de zesversnellingsbak sequentronic. Ik heb daar ook nog nooit bij stilgestaan dat die ook in de C zat. Moet wel leuk zijn om mee te rijden volgens mij
      het schakelt vrijtraag op zijn smart's, in een sprinter heb ik er al vaker mee gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        zoiets zeker
        nee het geeft me toch een beter gevoel
        Je moest es weten...

Comment

Ik heb de brochure van de C eens bekeken, en blijkbaar is dat idd de zesversnellingsbak sequentronic. Ik heb daar ook nog nooit bij stilgestaan dat die ook in de C zat. Moet wel leuk zijn om mee te rijden volgens mij
          Is om ziek van te worden... Schakelt veel te traag en in 't stad moet je zowiezo met - en + werken of ala bompa style rijden... Mss ideaal voor mercedesrijders dan :p

Maar voor mij een automaat graag, dit is maar iets raars.

Comment

Agressiever standpunt:

Heb hem ook zien rijden. Dus ofwel rijdt die kerel erg vaak met de auto van mama ofwel heeft 'ie een goeie job.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten

wtf die kar ziet er goed uit. En die kilometerstand en die uitrusting...

Ferm goeie prijs denk ik dan.

Spijtig dat het een elegance is.

Comment

• Daarjuist een erg nette E250 van '94 te koop zien staan. 155.000 km. Bordeaux van kleur. Ze vragen daar wel nog 5.000 euro voor. Is dit niet te veel?

Comment

• Tgoh als die in érg érg érg goede conditie is, kan je zoveel wel vragen voor die auto.

Of je het gaat krijgen, en of hij snel verkocht zal zijn, is een andere kwestie.

Comment

• Bedankt.

Ik ben mss wel die zot die dat daar nog voor zou geven. Kar staat mij wel aan... maar dat is ook niet de eerste keer

Comment

• Als die gezond is heb je daar echt jaren en jaren plezier van. Zo'n kar verslijt niet op 100.000km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                        Bedankt.

Ik ben mss wel die zot die dat daar nog voor zou geven. Kar staat mij wel aan... maar dat is ook niet de eerste keer
                        Mercedes rijden is plezant .

Comment

• Kan je bij Benz pk's laten terugschroeven om je wagen fiscaal vriendelijk te maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                            Daarjuist een erg nette E250 van '94 te koop zien staan. 155.000 km. Bordeaux van kleur. Ze vragen daar wel nog 5.000 euro voor. Is dit niet te veel?
                            Is dat die op weg van Averbode naar Herselt (Blauberg zeker)? Ben daar nog niet voor gestopt.
                            Die letzten Worte ...
                            ... eines Diesel-Fahrers:
                            "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                            W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                            W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              Kan je bij Benz pk's laten terugschroeven om je wagen fiscaal vriendelijk te maken?
                              Bedoel je occasie?

Volgens mij kan dat bij geen enkel merk. Een wagen is gehomologeerd met een bepaald vermogen, als je dat wil veranderen moet je een homologatie gaan aanvragen.

Of da's toch mijn vermoeden, ik kan miszitten, maar ik heb iig nog nooit gehoord dat het wél mag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                Bedoel je occasie?

Volgens mij kan dat bij geen enkel merk. Een wagen is gehomologeerd met een bepaald vermogen, als je dat wil veranderen moet je een homologatie gaan aanvragen.

Of da's toch mijn vermoeden, ik kan miszitten, maar ik heb iig nog nooit gehoord dat het wél mag.
                                Ja occasie, bij BMW kan je toch een 5 serie met 177pk invoeren en hier laten omzetten naar 163pk ?

Scheelt echt massa véél geld in biv.

Comment

• bmw is voor schooiers

Comment

• grapje he

Comment

• Tis zo, maar ze rijden zo fijn mijnheer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                        Is dat die op weg van Averbode naar Herselt (Blauberg zeker)? Ben daar nog niet voor gestopt.
                                        100%

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          grapje he
                                          ik vond het leuk maar als je wil verwijder ik het wel weer

Comment

Working...
                                          X