Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• rubber matten zegts iets over je wezen

Comment

• Echt indrukwekkend dat ding

Zou moeten doorgaan voor de meest betrouwbare wagen ter wereld veronderstel ik.
      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Die kans is behoorlijk groot ja.
        Maar ten vroegste binnen een paar maandjes hoor.

LV gaat niet bij benzen. Behalve G.
        Nochtans, bij een maat van mij hebben ze een ML en een GL op LV.
        Denk dat zelfs hun ex s124 een LV was.

Comment

• Voor mijne verjaardag heeft mijn vriendin mij een schaalmodel van een 500E gekocht van Minichamps, én een limited edition.
          Ze heeft er 2 maanden naar moeten zoeken
          500E heeft zelfs dezelfde kleur, en identiek hetzelfde interieur als wat dat ik had.

FF een echte zoeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
            Voor mijne verjaardag heeft mijn vriendin mij een schaalmodel van een 500E gekocht van Minichamps, én een limited edition.
            Ze heeft er 2 maanden naar moeten zoeken
            500E heeft zelfs dezelfde kleur, en identiek hetzelfde interieur als wat dat ik had.

FF een echte zoeken
            Ze kan u beter een echte laten kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Ze kan u beter een echte laten kopen
              Die toestemming heb ik ook gekregen

Comment

• 500E
                nls2000

Comment

Goed zo mevrouw Roughneck!

Comment

Moh

Comment

heerlijk madam RN stijgt met rasse schreden in m'n achting!

koop een blauwzwarte met karo interieur en dan duoshoot!

Comment

Wel handig, een heel jaar iets verbieden.

"En voor uw verjaardag mag je het nu wél"

Volgens mij vervalt die aanbieding met Kerstmis, dus wel oppassen!

Comment

Werd tijd.

Comment

• Wat modern spul:

Zalige desingo velgen denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                              Wat modern spul:

Zalige desingo velgen denk ik.
                              Designo heeft geen velgen.

Incenio wel.

Maar dit zijn gewoon optionele velgen, 5-spaaks glansgedraaid

Comment

Designo heeft geen velgen.

Incenio wel.

Maar dit zijn gewoon optionele velgen, 5-spaaks glansgedraaid
                                Je hebt gelijk.

Comment

• Ben dus op zoek naar een W211 Avantgarde en liefst geen 2003/2004-er wat met mijn budget al eigenlijk bijna onmogelijk is.

Nu probeer ik de laatste weken zo veel mogelijk alle zoekertjes in het oog te houden omdat ik er toch als eerste zou bij zijn als er een koopje te doen valt, en dan bedoel ik om het uur de zoekertjessites te controleren op vrijdag, zaterdag en zondag en 's avonds ook

Gisteren om 15u snel alles afgelopen en dan besloten om er uitzonderlijk maar eens even mee op te houden.
                                  Om 21u kijk ik opnieuw en wat blijkt er om 15.05u te koop geplaatst te zijn: W211 E270cdi Avantgarde met Command!, parkeersensoren, leder, etc. zelfs een voor mij noodzakelijke trekhaak. Bouwjaar 10/2004 met 96.000 km voor €14.000. Echt de perfecte auto

Ik stuur een mailtje en die auto blijkt verkocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                    Ben dus op zoek naar een W211 Avantgarde en liefst geen 2003/2004-er wat met mijn budget al eigenlijk bijna onmogelijk is.

Nu probeer ik de laatste weken zo veel mogelijk alle zoekertjes in het oog te houden omdat ik er toch als eerste zou bij zijn als er een koopje te doen valt, en dan bedoel ik om het uur de zoekertjessites te controleren op vrijdag, zaterdag en zondag en 's avonds ook

Gisteren om 15u snel alles afgelopen en dan besloten om er uitzonderlijk maar eens even mee op te houden.
                                    Om 21u kijk ik opnieuw en wat blijkt er om 15.05u te koop geplaatst te zijn: W211 E270cdi Avantgarde met Command!, parkeersensoren, leder, etc. zelfs een voor mij noodzakelijke trekhaak. Bouwjaar 10/2004 met 96.000 km voor €14.000. Echt de perfecte auto

Ik stuur een mailtje en die auto blijkt verkocht
                                    Wel oppassen met pre-facelift W211 modellen met SBC.
                                    Je kan met zo een kar bijna niet anders dan die op onderhoud doen bij de dealer of een onafhankelijke mercedes-garage. Zelfs voor remblokken te vervangen moet dat ding aan de computer gehangen worden

Comment

Wel oppassen met pre-facelift W211 modellen met SBC.
                                      Je kan met zo een kar bijna niet anders dan die op onderhoud doen bij de dealer of een onafhankelijke mercedes-garage. Zelfs voor remblokken te vervangen moet dat ding aan de computer gehangen worden
                                      Voor olie ook?
                                      Ik hoop dat die niet veel meer onderhoud nodig heeft

Remblokken bv daarvoor kan je dan al eens gaan...

Comment

• Als je wilt besparen op een onderhoud zou ik niet voor een 211 gaan...

Gewoon onderhoud is doenbaar, alles wat er bij komt kan de pan uitzwieren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                          Voor olie ook?
                                          Ik hoop dat die niet veel meer onderhoud nodig heeft

Remblokken bv daarvoor kan je dan al eens gaan...
                                          Olie en filters niet.

Maar die SBC blok moet om de x-aantal kilometer vervangen worden (afhankelijk van hoeveel keer hij in actie moeten schieten is), om remblokken (+/- 25.000km) en remolie (iedere 2 jaar) te vervangen wel bvb.

Het is mogelijk om remblokken te vervangen zonder die SBC uit te schakelen, maar dan kan het wel zijn dat ie ineens zijn remmen dichtknijpt, en je een nieuwe klauw kunt bestellen (en met een beetje pech ook nieuwe vingers)

Comment

Working...
                                          X