Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    True true, uiteraard.

Langs de andere kant, een 300tdt heeft geen raildruksensor van 400 euro die kapot gaat. Of injectoren die 600 euro/stuk kosten om te laten vervangen, etc...

Als het strikt over de verhouding verbruik/snelheid gaat, dan is een moderne auto per definitie altijd beter hé.
    Als je ook andere (mogelijke) kosten in rekening gaat beginnen brengen...
    Raildruksensor gaat niet zomaar kapot he

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Vandaag met de 320 zitten rondhossen en inderdaad, ik moet eerlijk zeggen die kar bolt echt wel chill.

Maar wel 3x gevaarlijker voor het rijbewijs. Met de 300TD rijd ik 130-140 omdat dat snel genoeg aanvoelt in die ketel.
    Met die 320 rijd ik altijd 180 omdat dat aanvoelt als 100 per uur. Supersaai en zacht en stil.
    120 rijden is echt hel met die kar.
    zo moet een goede auto zijn. Cruise control nodig om rustig te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Imo ben je in de verkeerde richting aan het zoeken als je een 'probleemloze wagen' wil hebben voor dat budget.
      Een préfacelift 211 is zéker niet de oplossing dan. Zeker niet als je daarnaast geen stevige reservepot hebt voor eventuele herstellingen.

In principe is het ook zo dat hoe moderner de auto, hoe duurder de stukken en de herstellingskosten.

Ik heb het al eens gezegd: als je een betrouwbare, no nonsense benz wilt hebben, waar je jaren plezier van hebt en die toch het nodige comfort biedt:
      W124 facelift. Zoek een prachtexemplaar voor de helft van die 14.000 euro. Dan heb je zonder twijfel een veel betrouwbaardere auto onder je gat dan als je zo'n 'net-binnen-budget-vallende-w211-préfacelift'.

En dan heb je ook een deftig spaarpotje voor moesten er toch eventuele kosten aan komen.

Met een 124 facelift heb je een auto die 10 jaar doorontwikkeling heeft gekend, en dus niets niets niets van kinderprobleempjes heeft. Techniek die zichzelf dubbel en dik bewezen heeft, en voor uw budget kan je gemakkelijk eentje vinden die een knalharde carrosserie en chassis heeft, en weinig kilometers.
      Ik beaam. Heb hier nog een mooie groene 124 T-modell

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Ik ken die website al bijna vanbuiten
        Ik weet wel welke ik zou halen.

Comment

amai zeg
          2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

nix geen brabus logo...e320

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              nix geen brabus logo...e320
              Alleen de motor is Brabus.

Comment

• ja oke, normaal starten ze met spoilers en logo's, en als laatste mss de motor

Comment

ja oke, normaal starten ze met spoilers en logo's, en als laatste mss de motor
                  Ik vind dit leuker.

Comment

• Niets zo geil als de woorden ''Brabus Leistungssteigerung''. pfff

Comment

Niets zo geil als de woorden ''Brabus Leistungssteigerung''. pfff
                      "gewindefahrwerk" bezorgd me nog steeds een harde in een Duitse ad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                        Ik heb in principe wel een reservepot maar ik vind 14.000 eigenlijk geen krap budget voor een W211 van die leeftijd (op het forum wordt voor die 270 zoveel gevraagd en dat is nog bespreekbaar). Een recentere kopen zou inderdaad wel wat duur worden. Duizenden euro's kosten doen omwillen van problemen aan een oudere W211 is los van het budget voor niemand rationeel toch?
                        Maar jullie bedoelen waarschijnlijk dat een FL beter zou zijn.
                        Mijn vader heeft zijn W211 220 CDI uit 2002 weg gedaan begin dit jaar voor 10 000 euro. Was in 2004 gekocht in DE en is al die jaren bij hem probleemloos geweest. Hij had net geen 150 000 kilometer bij de verkoop.

Mijn vriendin haar peter heeft zijn W211 220 CDI uit 2002 enkele maanden geleden overgelaten aan zijn broer. 120 000 probleemloze kilometers (nieuw gekocht omdat zijn W210 aan het roesten was).

Persoonlijk zou ik een 210 altijd laten staan omwille van de roest, een W211 zou ik veel meer vertrouwen ...
                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Mits andere velgen ook nog wel een leuke auto (wel veel te duur):

Die letzten Worte ...
                          ... eines Diesel-Fahrers:
                          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                          W201 BENZIN

Comment

Niets zo geil als de woorden ''Brabus Leistungssteigerung''. pfff
                            Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                            "gewindefahrwerk" bezorgd me nog steeds een harde in een Duitse ad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                              Mijn vader heeft zijn W211 220 CDI uit 2002 weg gedaan begin dit jaar voor 10 000 euro. Was in 2004 gekocht in DE en is al die jaren bij hem probleemloos geweest. Hij had net geen 150 000 kilometer bij de verkoop.

Mijn vriendin haar peter heeft zijn W211 220 CDI uit 2002 enkele maanden geleden overgelaten aan zijn broer. 120 000 probleemloze kilometers (nieuw gekocht omdat zijn W210 aan het roesten was).

Persoonlijk zou ik een 210 altijd laten staan omwille van de roest, een W211 zou ik veel meer vertrouwen ...
                              Ook wij hebben véél meer problemen gehad met onze S210 dan met onze W211 pré facelift.

Ik ben verbaasd van al die slechte commentaar op die auto. Zo goed als geen problemen gehad. (1 x injecteurs laten vervangen)

Zeker een aanrader hoor!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                              2012-...
                              '07 BMW 118d

Comment

• als benz heb je steeds het probleem dat mensen van horen zeggen het geen goeie wagen vinden, meestal rijden die mensen die het vertellen audi of bmw

Comment

als benz heb je steeds het probleem dat mensen van horen zeggen het geen goeie wagen vinden, meestal rijden die mensen die het vertellen audi of bmw
                                  of zouden ze er zelf één willen hebben !

Comment

als benz heb je steeds het probleem dat mensen van horen zeggen het geen goeie wagen vinden, meestal rijden die mensen die het vertellen audi of bmw
                                    Dat is idd waar

Comment

• ik heb er dus dan ook geen prob mee als mensen met een camry zeggen dat ze een beter auto hebben

:kots:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                        Dat is idd waar
                                        wanneer is van jullie het laatst afgesleept ?

Comment

Working...
                                        X