Zou ik wel eens mee naar huis gevoerd willen worden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
een vraagje; waarom rijde in italie eigelijk ALLE E CDI's rond met een EVO badge aan de rechterkant? O,o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenGadverkut, jij komt wel een hóóp knappe dingen tegen Alexx
En er dan nog zulke knappe foto's van maken, nice!
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhoe reed die chauffeur er eigelijk mee ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
antenne E270 W210
Misschien is dit niet de juiste thread, dan zal ik het verplaatsen.
Vannochtend opgemerkt dat één of andere leukerd de antenne erafgebroken heeft. Het lijkt erop dat men dit zelf kan vervangen met een inbussleuteltje en een nieuwe antenne. Misschien heeft iemand hier enige ervaring mee?
- waar kan ik zo'n vervangstuk vinden?
- is het doenbaar om hier zelf aan te sleutelen, of beter gewoon binnenbrengen...
Dank,
Frank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frankjacobs Bekijk BerichtenMisschien is dit niet de juiste thread, dan zal ik het verplaatsen.
Vannochtend opgemerkt dat één of andere leukerd de antenne erafgebroken heeft. Het lijkt erop dat men dit zelf kan vervangen met een inbussleuteltje en een nieuwe antenne. Misschien heeft iemand hier enige ervaring mee?
- waar kan ik zo'n vervangstuk vinden?
- is het doenbaar om hier zelf aan te sleutelen, of beter gewoon binnenbrengen...
Dank,
Frank
Het is te doen om er zelf aan te sleutelen, maar bij de dealer gaat dat ook niet meer dan 10min duren normaalgezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichtenhehe, nice
een vraagje; waarom rijde in italie eigelijk ALLE E CDI's rond met een EVO badge aan de rechterkant? O,o
Heb ik daar ook gezien, dus ik wil het ook wel weten
Comment
-
-
Net dit gevonden, hopelijk geen repost:
Mercedes-Ingenieure bauen den 250-CDI-Motor mit 204 PS in einen 20 Jahre alten 190. Heraus kommt ein Baby-Benz, der 240 Sachen rennt und nur fünf Liter Diesel verbraucht.
Comment
-
Comment