Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Weet er iemand waar ik codes kan vinden om tijdens rijden dvd te kunnen bekijken, heb heleboel muziek dvds en is wel leuk om daar naar te luisteren en kijken voor pasagiers... Het is een comand aps van 2009 facelift ML
Of kan dit gedaan worden bij garages?
Weet er iemand waar ik codes kan vinden om tijdens rijden dvd te kunnen bekijken, heb heleboel muziek dvds en is wel leuk om daar naar te luisteren en kijken voor pasagiers... Het is een comand aps van 2009 facelift ML
Of kan dit gedaan worden bij garages?
Vind het ook. Schrok er van, wist niet om wat ik moest rijden (is niet voor mij) en vlak voor aankomst kom ik te weten dat het een G was. Had zo'n oude versie verwacht, maar schrok toch serieus toen ik die zag staan. Weet nu wel niet zeker welk type het is, maar is een 3liter dat er in ligt. 177pk dacht ik. Duidelijk te weinig voor dat kot, maar rijd toch zalig.
Vind het ook. Schrok er van, wist niet om wat ik moest rijden (is niet voor mij) en vlak voor aankomst kom ik te weten dat het een G was. Had zo'n oude versie verwacht, maar schrok toch serieus toen ik die zag staan. Weet nu wel niet zeker welk type het is, maar is een 3liter dat er in ligt. 177pk dacht ik. Duidelijk te weinig voor dat kot, maar rijd toch zalig.
Van welk jaar is ie? Ik denk dat het anders dezelfde motor als de mijne is.
Als de motor er compleet ori uitziet is de kans klein dat er iets aan gebeurd is.
Anders is het kleppendeksel wel rood ofzo, of staat er brabus ergens op.
Ronken: andere uitlaat?
Jup, zo 2 pijpen die langs de zijkant komt, maar dat is origineel ook zo zeker? Klinkt allesinds wel zwaar.
@Bobo: zwaarder dan de 3liter is er toch enkel een 5l? Wagen gaat normaal ingeschreven worden. 3 a 3.2liter is dan eigenlijk het maximum. Eens daarboven begin je echt geld puur weg te smijten. Moesten boete's nu minder zijn voor zwaardere koten, ok, maar meer taks betalen om op dezelfde kutwegen te rijden, snap ik het punt niet van. En je moet dan nog altijd betalen om te parkeren ook als je eens in het stad gaat
wandel net door m'n dorp zie een rare clk tegemoetkomen
bleek een logo-loze s204 55 amg te zijn, met een stel 70-ers
hij stopte voor het rood, ikke wachten met wat kwijl, pe trekt op en wat een discrete sound eruit brabbelt
ik ken geen kleuren, maar het was wel een opesidiaanzwarte
Comment