Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Offroad lover Bekijk BerichtenHet kleine formaat heeft geen kaart-navigatie. Geeft enkel de instructies weer met pijlen. De andere heeft volwaardige kaarten. Ik denk dat er daarnaast ook nog wat MP3 en aux-in extra mogelijkheden zijn.
In occasie zou ik toch mikken op de grote schermen. Nieuw betaal je al snel 2,500 euro voor zo'n systeem maar in ocassie maakt het deel uit van de globale prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenZou het hem echt zijn?
check nummerplaat
dan steekt er iig nu wel een facelift neus op.
edit, en nog een hoop meer verschillen. Maar het interieur is wel verdacht gelijk.
Denk dat het een replica is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenJa. Dat rijdt. Dat is te doen.
Maar je rembekrachtiging valt ook weg, dus je moet al vrij hard op je pedaal duwen om stil te komen, niet echt aangeraden om dat in dagelijks verkeer te doen dus.
Het zou me enorm storen dat je niet zelf de volledige controle hebt, zeker bij een RWD.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenBij een bijna 2 ton zware luxekar met comfortophanging heb je sowieso al niet veel zelf onder controle
Maar toch af en toe moet ne mens is zot kunnen doen he
Extreem dikke 204
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenManueel
Ik ben toch niet de enige hoor!
De eigenaar van deze C had een Audi S5 maar had er problemen mee en wou iets anders, maar het moest manueel zijn, hij heeft getwijfeld tussen een E500 Coupé, C63 en C350 maar omdat deze enkel automaat waren heeft hij voor een C300 gekozen
Zoiets zie ik me ook nog doen en het halve forum op m'n dak krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenHij gaat nog spijt krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenMaar je rembekrachtiging valt ook weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenOok bij de nieuwere zonder SBC?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
C300 manueel
Comment
-
Vanmiddag een gesprek gehad met een klant die zich een andere auto aangekocht heeft. Zijn huidige auto is 18 jaar en hij vond het tijd om te veranderen.
Zo kwam zijn "oud voertuig" eens ter sprake en ben ik eens een kijkje gaan nemen. Het is een zwarte Mercedes W124 200d Cocoon. De auto heeft 119.000 km op de teller en, mits goeie poetsbeurt, in zeer goede staat. De auto was voorzien van centrale vergrendeling, open dak, elektrische ruiten vooraan, bestuurdersairbag, aluminium velgen, trekhaak .
Iemand enig idee wat zo'n auto nog mag kosten? Want hij sprak erover om te opteren voor de recyclagepremie waardoor hij nog 1.000 € voor zijn auto krijgt. Ik zei onmiddellijk dat ik, als hij daarvoor opteert, bereid ben hem 1.250 € te betalen .
Wat houdt die Cocoon uitvoering precies in?--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
Comment