Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Goddamn, dit is proper. Had al wel eens zo'n sedan gezien op een filmke van Best Motoring, maar een T is beter
    Die letzten Worte ...
    ... eines Diesel-Fahrers:
    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
    W201 BENZIN

Comment

• Zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Offroad lover Bekijk Berichten
        Het kleine formaat heeft geen kaart-navigatie. Geeft enkel de instructies weer met pijlen. De andere heeft volwaardige kaarten. Ik denk dat er daarnaast ook nog wat MP3 en aux-in extra mogelijkheden zijn.

In occasie zou ik toch mikken op de grote schermen. Nieuw betaal je al snel 2,500 euro voor zo'n systeem maar in ocassie maakt het deel uit van de globale prijs.
        Bedankt voor de uitleg! Ik vind die grote schermen toch wat opzichtig, liever klein maar fijn. Zijn er andere opties om met mp3/ipod te werken? Eventueel andere radio inbouwen (met volwaardige gps) of is dat toch esthetisch niet verantwoord?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          Zou het hem echt zijn?

check nummerplaat

dan steekt er iig nu wel een facelift neus op.

edit, en nog een hoop meer verschillen. Maar het interieur is wel verdacht gelijk.

Denk dat het een replica is.

Comment

• Vette plaat.

Comment

• Als je bij een recente Mercedes het ESP (volledig) uitschakelt via dat diagnostic-menu, gaat ABS en BAS toch zowiezo mee uit hé? Hoe rijdt dat, is dat te doen?

Comment

• Ja. Dat rijdt. Dat is te doen.

Maar je rembekrachtiging valt ook weg, dus je moet al vrij hard op je pedaal duwen om stil te komen, niet echt aangeraden om dat in dagelijks verkeer te doen dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                  Ja. Dat rijdt. Dat is te doen.

Maar je rembekrachtiging valt ook weg, dus je moet al vrij hard op je pedaal duwen om stil te komen, niet echt aangeraden om dat in dagelijks verkeer te doen dus.
                  Maar als de Benz eens wilt uitlaten geen probleem dus
                  Het zou me enorm storen dat je niet zelf de volledige controle hebt, zeker bij een RWD.

Comment

• Bij een bijna 2 ton zware luxekar met comfortophanging heb je sowieso al niet veel zelf onder controle

Comment

Bij een bijna 2 ton zware luxekar met comfortophanging heb je sowieso al niet veel zelf onder controle
                      Daar heb je wel een punt idd
                      Maar toch af en toe moet ne mens is zot kunnen doen he
                      Extreem dikke 204

Comment

• C300 manueel

Comment

• Manueel

Wel érg dikke kleurencombinatie.

Comment

Manueel
                            *zucht*
                            Ik ben toch niet de enige hoor!
                            De eigenaar van deze C had een Audi S5 maar had er problemen mee en wou iets anders, maar het moest manueel zijn, hij heeft getwijfeld tussen een E500 Coupé, C63 en C350 maar omdat deze enkel automaat waren heeft hij voor een C300 gekozen
                            Zoiets zie ik me ook nog doen en het halve forum op m'n dak krijgen

Comment

• Hij gaat nog spijt krijgen.

Comment

Hij gaat nog spijt krijgen.
                                Ze zouden die niet meer mogen leveren
                                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Maar je rembekrachtiging valt ook weg
                                  Ook bij de nieuwere zonder SBC?
                                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Bwa, je moet toegeven dat het er erg uitnodigend uitziet zo.
                                    Maar zodra je er mee rijdt zal de goesting wel over zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                      Ook bij de nieuwere zonder SBC?
                                      Geen idee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

C300 manueel
                                        Prachtig, ben jaloers op zijn velgen.

Comment

• Vanmiddag een gesprek gehad met een klant die zich een andere auto aangekocht heeft. Zijn huidige auto is 18 jaar en hij vond het tijd om te veranderen.

Zo kwam zijn "oud voertuig" eens ter sprake en ben ik eens een kijkje gaan nemen. Het is een zwarte Mercedes W124 200d Cocoon. De auto heeft 119.000 km op de teller en, mits goeie poetsbeurt, in zeer goede staat. De auto was voorzien van centrale vergrendeling, open dak, elektrische ruiten vooraan, bestuurdersairbag, aluminium velgen, trekhaak .

Iemand enig idee wat zo'n auto nog mag kosten? Want hij sprak erover om te opteren voor de recyclagepremie waardoor hij nog 1.000 € voor zijn auto krijgt. Ik zei onmiddellijk dat ik, als hij daarvoor opteert, bereid ben hem 1.250 € te betalen .

Wat houdt die Cocoon uitvoering precies in?
                                          BMW F30 316d Sportline - '13
                                          BMW Z3 1.8 -- '97
                                          --------------------------------------------------------------
                                          2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                                          2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

Working...
                                          X