speciale velgen, interieur, logo, en verlaagd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Het is krak dezelfde als deze.
Ie zag er wel iets minder goed onderhouden uit als bovenstaande maar mits een goeie poetsbeurt... .
In feite zou ik al beter contact blijven houden met die man en hem effectief voorstellen de auto over te kopen. Niet dat ik hem nodig heb maar kan hem opkuisen, tijdelijk inschrijven en wat mee rondbollen en dan terug verkopen .--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk BerichtenIn feite zou ik al beter contact blijven houden met die man en hem effectief voorstellen de auto over te kopen. Niet dat ik hem nodig heb maar kan hem opkuisen, tijdelijk inschrijven en wat mee rondbollen en dan Astraatje verkopen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengewoon kopen als je er zelf mee wil rijden
ik haat sjacheraars
Maar 't spookt nog door mijn hoofd. Deze week eens voorleggen aan mijn pa .--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten*zucht*
Ik ben toch niet de enige hoor!
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenBij hem snap ik dat al helemaal niet
M104 300-24v kopen (met Getrag Boite)
Tunen
==> +/- 300pk in een 190
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten190E 2.6 kopen
M104 300-24v kopen (met Getrag Boite)
Tunen
==> +/- 300pk in een 190
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenJa, maar je hebt nog altijd een 190 dan, dat is niks voor jou.
Maar er is geen enkele wagen geschikt voor mij.
Hoewel dit wel grappig moet zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk BerichtenDoordat mijn ma nu een andere auto heeft gekocht, komt de Z3 er nu al bij als "extra voertuig" voor me. Dan nog eens een Mercedes als "3e voertuig", dat wordt een beetje veel hé .
Maar 't spookt nog door mijn hoofd. Deze week eens voorleggen aan mijn pa .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKlopt.
Maar er is geen enkele wagen geschikt voor mij.
Hoewel dit wel grappig moet zijn
echt een dikke wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk BerichtenDoordat mijn ma nu een andere auto heeft gekocht, komt de Z3 er nu al bij als "extra voertuig" voor me. Dan nog eens een Mercedes als "3e voertuig", dat wordt een beetje veel hé .
Maar 't spookt nog door mijn hoofd. Deze week eens voorleggen aan mijn pa .
Comment
Comment