Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenEen '1' vergeten? Ofwel er erg snel vanaf willen...
Comment
-
Heeft er nog al eens opgestaan paar maand terug, fake inderdaad.
Comment
-
Zijn distronic en nightvision achteraf in te bouwen op een W221?
Ik moet een S zoeken, maar met die eisen geraak ik er anders niet... 4-matic, CDI, beige interieur, en cubanitzilver metallic, sanidinbeige metallic of dat bruin metallic. Ik vind maar drie wagens die daaraan voldoen, maar de enige die ook nightvision en distronic heeft is een facelift en die zit weer boven budget....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenZal wel mogelijk zijn, vraag is echter tegen welke prijs....
Softwarematig zal het sowieso wel al aanwezig zijn.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
Nog essentiële opties die hier op ontbreken?
(ps: geen commentaar op kleurencombo, ieder z'n eigen smaak en goesting )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenZijn distronic en nightvision achteraf in te bouwen op een W221?
Ik moet een S zoeken, maar met die eisen geraak ik er anders niet... 4-matic, CDI, beige interieur, en cubanitzilver metallic, sanidinbeige metallic of dat bruin metallic. Ik vind maar drie wagens die daaraan voldoen, maar de enige die ook nightvision en distronic heeft is een facelift en die zit weer boven budget....
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenZal wel mogelijk zijn, vraag is echter tegen welke prijs....
Softwarematig zal het sowieso wel al aanwezig zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenSoftwarematig is dat niet aanwezig hoor, die dingen hebben hun eigen stuurdoos
Leek me dat zoiets gewoon allemaal in het hoofdsysteem zat en gewoon via STAR moest geactiveerd worden ofzo (mits de hardware er natuurlijk ook is dan).
Dan zal het nog wel een stukkie prijziger worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenAh toch?
Leek me dat zoiets gewoon allemaal in het hoofdsysteem zat en gewoon via STAR moest geactiveerd worden ofzo (mits de hardware er natuurlijk ook is dan).
Dan zal het nog wel een stukkie prijziger worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
Verdomme da's een lelijke kleurencombi .
Ik raad jou (je pa) overigens ten zeerste aan éérst eens met een W221 mét Distronic te rijden voor je een auto koopt die het heeft. Ik persoonlijk werd er gek van, omdat het geen gewone cruise control meer heeft. In drukker verkeer valt er dus nagenoeg niet op cruise control te rijden, tenzij je je er niet aan stoort dat de auto constant aan het af remmen is voor auto's die in het ''gat'' tussen jou en je voorligger schieten. Want dat gat is -zelfs wanneer je de Distronic op de kortste afstand zet- gigantisch.
Ook nightvision vond ik tegenvallen. Het is een gimmick, want je ziet er imo niet meer mee dan met je bi-xenons.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenZijn distronic en nightvision achteraf in te bouwen op een W221?
Comment
-
De C-klasse van mijn vader op winterbanden én voorzien van 15" wieldoppen .
Sorry voor de slechte foto, 't is met GSM genomen want ik had mijn fototoestel niet mee toen ik vandaag bij mijn ouders was.
Momenteel 6 jaar en 7 maanden oud en 104.000 km op de teller. Die kan nog jaaaaaaaaren mee .--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenMijn moeder heeft haar C-klasse nu ook zo'n 6 jaar en er stond amper 50.000 km op
Die van mijn vader is tweedehands overgekocht van familie in januari 2006. De auto was toen bijna 3 jaar oud en had +/- 30.000 km op de teller. Mijn vader doet momenteel zo'n 18.000 à 20.000 km per jaar dus da's toch al beter dan bij de 1ste eigenaar .--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
Comment