Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
    Idd dikke zever.
    Een '1' vergeten? Ofwel er erg snel vanaf willen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
      Een '1' vergeten? Ofwel er erg snel vanaf willen...
      Gewoon vals zoekertje.

Comment

• Gewoon proberen. Misschien is het echt en wilt de eigenaar er gewoon snel vanaf zijn....
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Zo te zien buitenlandse (duitse?) nrplaten...

Comment

• Heeft er nog al eens opgestaan paar maand terug, fake inderdaad.
            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Het landschap op de foto's ziet er in ieder geval uit als Duitsland. Weet niet waarom...maar laat me aan Duitslannd denken.
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Zijn distronic en nightvision achteraf in te bouwen op een W221?

Ik moet een S zoeken, maar met die eisen geraak ik er anders niet... 4-matic, CDI, beige interieur, en cubanitzilver metallic, sanidinbeige metallic of dat bruin metallic. Ik vind maar drie wagens die daaraan voldoen, maar de enige die ook nightvision en distronic heeft is een facelift en die zit weer boven budget....

Comment

• Zal wel mogelijk zijn, vraag is echter tegen welke prijs....

Softwarematig zal het sowieso wel al aanwezig zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    Zal wel mogelijk zijn, vraag is echter tegen welke prijs....

Nja... 't is ook geen prioriteit dat die dingen er op aanwezig waren, maar 't is wel meegenomen. Maar ik denk idd niet dat het echt interessant is om dat achteraf in te bouwen...

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1

Nog essentiële opties die hier op ontbreken?

(ps: geen commentaar op kleurencombo, ieder z'n eigen smaak en goesting )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                      Zijn distronic en nightvision achteraf in te bouwen op een W221?

Ik moet een S zoeken, maar met die eisen geraak ik er anders niet... 4-matic, CDI, beige interieur, en cubanitzilver metallic, sanidinbeige metallic of dat bruin metallic. Ik vind maar drie wagens die daaraan voldoen, maar de enige die ook nightvision en distronic heeft is een facelift en die zit weer boven budget....
                      Alles is nadien in te bouwen

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                      Zal wel mogelijk zijn, vraag is echter tegen welke prijs....

Softwarematig is dat niet aanwezig hoor, die dingen hebben hun eigen stuurdoos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Softwarematig is dat niet aanwezig hoor, die dingen hebben hun eigen stuurdoos
                        Ah toch?

Leek me dat zoiets gewoon allemaal in het hoofdsysteem zat en gewoon via STAR moest geactiveerd worden ofzo (mits de hardware er natuurlijk ook is dan).

Dan zal het nog wel een stukkie prijziger worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                          Ah toch?

Leek me dat zoiets gewoon allemaal in het hoofdsysteem zat en gewoon via STAR moest geactiveerd worden ofzo (mits de hardware er natuurlijk ook is dan).

Dan zal het nog wel een stukkie prijziger worden
                          Die software wordt via DAS geïnstalleerd dan.

Comment

• Prachtige W211. Ik vermoed dat het een 500 is

sigpic

Comment

• sigpic

Comment

• Verdomme da's een lelijke kleurencombi .
                                Ik raad jou (je pa) overigens ten zeerste aan éérst eens met een W221 mét Distronic te rijden voor je een auto koopt die het heeft. Ik persoonlijk werd er gek van, omdat het geen gewone cruise control meer heeft. In drukker verkeer valt er dus nagenoeg niet op cruise control te rijden, tenzij je je er niet aan stoort dat de auto constant aan het af remmen is voor auto's die in het ''gat'' tussen jou en je voorligger schieten. Want dat gat is -zelfs wanneer je de Distronic op de kortste afstand zet- gigantisch.

Ook nightvision vond ik tegenvallen. Het is een gimmick, want je ziet er imo niet meer mee dan met je bi-xenons.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                  Zijn distronic en nightvision achteraf in te bouwen op een W221?

ja dat zal wel gaan, contacteer daarvoor MBenzNL (vanop benzworld.org mbworld.org , mercedes-forum.nl , ...)

Comment

• al met een W221 distronic gereden ?

Comment

• De C-klasse van mijn vader op winterbanden én voorzien van 15" wieldoppen .

Sorry voor de slechte foto, 't is met GSM genomen want ik had mijn fototoestel niet mee toen ik vandaag bij mijn ouders was.

Momenteel 6 jaar en 7 maanden oud en 104.000 km op de teller. Die kan nog jaaaaaaaaren mee .
                                      BMW F30 316d Sportline - '13
                                      BMW Z3 1.8 -- '97
                                      --------------------------------------------------------------
                                      2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                                      2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Mijn moeder heeft haar C-klasse nu ook zo'n 6 jaar en er stond amper 50.000 km op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                          Mijn moeder heeft haar C-klasse nu ook zo'n 6 jaar en er stond amper 50.000 km op
                                          Da's weinig!

Die van mijn vader is tweedehands overgekocht van familie in januari 2006. De auto was toen bijna 3 jaar oud en had +/- 30.000 km op de teller. Mijn vader doet momenteel zo'n 18.000 à 20.000 km per jaar dus da's toch al beter dan bij de 1ste eigenaar .
                                          BMW F30 316d Sportline - '13
                                          BMW Z3 1.8 -- '97
                                          --------------------------------------------------------------
                                          2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                                          2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

Working...
                                          X