Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenBij VW-Audi Brugge staat er een A6 RS
f*ck wat een vette wagen
Een witte met donkere velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenDaarstraks even toerke gedaan met de nieuwe Audi RS6…
*jaloers*!
Is dat die zwarte van de voetballer in uw straat?
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenm'n broerke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
*jaloers*!
Is dat die zwarte van de voetballer in uw straat?
Je zou lik beter z'n mulle oedn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenEn wat een helse kabaal van de V10 binnenin.
Maar staat er een andere uitlaat onder die RS6 ofzo? Toen ik met de RS6 C6 mee reed vond ik hem eigelijk wat te stil binnenin, goed, je hoort hem wel, maar een hels kabaal vond ik het zeker niet.
Vanbuiten daarentegen
Mooie brul met plopjes bij het schakelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenHier in Antwerpen bij Beerens staat ook een enorm dikke RS6 Avant.
Een witte met donkere velgen.
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenToen ik met de RS6 C6 mee reed
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenDaarstraks even toerke gedaan met de nieuwe Audi RS6…
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenjep defour was aan 't stuur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ruff Ryder Bekijk BerichtenDe RS6 van Defour was maandag of dinsdag bij ons in de garage geweest, heeft iets meer als 11.000km en zijn voorste remblokken waren er al door dus die knalt goed door met de RS6
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenFantastische klank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWat niet kan gezegd worden van dat accent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenVooral de score in die test is zotjes : slechts 0.3 sec trager dan een Gallardo Spyder ??? 2sec sneller dan een V8 Vantage ??
Van die 2sec sneller dan de vantage verschiet ik niet , ik heb daar al eens mee "gespeeld" en de RS was iets sneller .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenVooral de score in die test is zotjes : slechts 0.3 sec trager dan een Gallardo Spyder ??? 2sec sneller dan een V8 Vantage ??
Niet dat de Vantage zoveel trager is, maar dat de gallardo niet véél sneller is.
80pk meer, zoveel 100kg minder, zelfde AWD,lijkt mij betere aerodynamica, ...
En als je dat circuit ziet zijn dat vooral rechte stukken met een paar bochten. In de bochten is het tractie die telt, maar op die rechte stukken moet die gallardo toch gewoon los wegrijden van die RS4, en hij kan (volgens mij) toch veel later in de remmen gaan ook.
Comment
Comment