Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk heb daar letterlijk niet eens over nagedacht toen ik ben gaan tanken. 't Is routine voor mij om 95 te tanken.
Misschien nog interessant, Nemo postte de foto's al.
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendus als ik nu nog eens, zo geheel terloops, een extra goedbedoeld opmerkingetje maak, dan is het zover?
You evil, evil man..
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenSTEL dat je het zou afbollen en uiteraard direct terugkomen met een andere nickname.... welke nick zou jij kiezen?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk vind dat raar...zo zorgzaam zijn voor je wagens, maar dan wel "denken" dat 95 evengoed is, terwijl een motor toch het belangrijkste is van een wagen IMO.
Want aan die kleppen enzo te zien, hebben ze 95 gedraaid in de 98 afstelling, en dan is het logisch dat je dat krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMeer info over die opstelling?
Want aan die kleppen enzo te zien, hebben ze 95 gedraaid in de 98 afstelling, en dan is het logisch dat je dat krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichteneigenlijk nog beter had geweest Steve zijn face als hij achter 't stuur zit van die A4 cab
*kijkt nog eens
fak
Yo!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDude - ik ben volledig a-technisch. Het enige zinnige dat ik hier op kan antwoorden is....
Comment
-
1st place: RS6
0-100 km/h: 4,1 s
0-200 km/h: 13,2 s
GPS-Vmax.: 279 km/h (limited)
[*]Pirelli P Zero[*]Titangrey-wheels[*]Ceramic brakes[*]280 km/h Vmax.[*]RS-seats
2nd place: M5
0-100 km/h: 4,7 s
0-200 km/h: 13,8 s
GPS-Vmax.: 260 km/h (limited)
3rd place: E63 AMG
0-100 km/h: 4,4 s
0-200 km/h: 14,2 s
GPS-Vmax.: 250 km/h (limited)
4th place: B5 S
0-100 km/h: 4,7 s
0-200 km/h: 13,5 s
GPS-Vmax.: 322 km/h
Sachsenring:
1. RS6 1:42,94
2. M5 1:43,77
3. E63 AMG 1:44,30
4. B5 S 1:45,94
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenHoe kan ik die afbeeldingen nu weer klikbaar maken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenSTEL dat je het zou afbollen en uiteraard direct terugkomen met een andere nickname.... welke nick zou jij kiezen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenWat 'n gezever... Moest 95 zo schadelijk zijn, dan zou het wel in de handleiding ofzo staan...
Of, enkel 1.6'ers, niet gezond voor V8'en sticker aan elke pomp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb iig nooit een liter 95 in m'n kar gegooid. 1 keer in Hongarij 97, doordat er niets anders was+ YouTube Video
2x in UK! 97 omdat 't je toen een moment van ongeloof had tov het nut van 98 vermoed ik!
Comment
Comment