Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• knap en dat geluid is dat standaard?!

Ik snap niet waarom anderen hun uitlaten dan veranderen als het zo goed klinkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Ziet er indd echt niet snel uit he

Omdat die Duitsers uiteraard zelf min. 160 rijden
      watte...niet snel?Ik rij dagelijks door Duitsland met vrachtwagen en heb op jaren tijd nen audi rs,porsches,lambo's,bugatti's zien passeren tegen lage en hoge snelheden en kmoe zeggen dat als jezelf maar 90km/h doet dan is dit ongelooflijk snel en verschietachtig......Als ik geladen ben weeg ik de in duitsland max 40 ton maar is er me ooit een knalgele fer enzo voorby gereden en men gehele vrachtwagen schommelde....men mond stond 1 uur erna nog open.....bangelijk
      We leveren veel in de autoindustrie..vw,audi,bmw,opel enz
      Tijd brengt raad........
      6,1 l/100km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
        Lijkt echt zo hard niet he, ook door het weinige verkeer, ziet me er idd wel een goede autostrade uit om wat te knallen

Mijn teller staat op mijn GPS zo wat 3-4 km/u verkeerd op hoge snelheid, al meermaals vergeleken en scheelt echt niets. 262 GPS is naald tussen de 260-270. Bij de M3 was dit toch ook een dikke 10 km/u verschil dat er was...
        Venlo-Bottrop = Vetste snelweg ooit .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk Berichten
          watte...niet snel?Ik rij dagelijks door Duitsland met vrachtwagen en heb op jaren tijd nen audi rs,porsches,lambo's,bugatti's zien passeren tegen lage en hoge snelheden en kmoe zeggen dat als jezelf maar 90km/h doet dan is dit ongelooflijk snel en verschietachtig......Als ik geladen ben weeg ik de in duitsland max 40 ton maar is er me ooit een knalgele fer enzo voorby gereden en men gehele vrachtwagen schommelde....men mond stond 1 uur erna nog open.....bangelijk
          We leveren veel in de autoindustrie..vw,audi,bmw,opel enz
          Ja ok, maar relatief gesproken he, uiteraard is dat wel snel

Comment

• Iemand van RS6.com met z'n 700PK ABT RS6

327 km/h

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
              knap en dat geluid is dat standaard?!

Ik snap niet waarom anderen hun uitlaten dan veranderen als het zo goed klinkt.
              neen dat is een volledige Milltek lijn!

vind het super, maar soms een beetje té?

blijft een family sedan/break he.. en het standaard geluid is ook niet van de stilste hoor (daarom die klepjes) en héél mooi. Meest 'volle' geluid is nog altijd de standaard uitlaat vind ik. Niet het luidste.

Comment

• Waarom is de MTM-RS6 clubsport eigenlijk op basis van een S6? Tenminste dat dacht ik toch.

Comment

• ik dénk omdat die al een manuele bak heeft (of toch leverbaar was)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    ik dénk omdat die al een manuele bak heeft (of toch leverbaar was)

En dat die RS4 manual dan beter past, bedoel je?

Comment

• dat denk ik ja.

Comment

• Dan zou mata & consoorten evtl. wel voorloper zijn met die omzetting van RS6 motor naar RS4 boite

Comment

• mata rijdt toch met automaat in z'n sechs? Of is die recentelijk omgebouwd?

Comment

• Neenee maar herinner je je dat projectje waarover ik vertelde?

Tenminste ik dacht dat het Mata was..iig een goeie kennis van Martin

Comment

• ah ok.

die zwitser die z'n kar naar de US heeft moeten laten exporteren, dat zal toch één van de weinige zijn die buiten de clubsport rondrijden met een manuele bak.

vette kar

Comment

Iemand van RS6.com met z'n 700PK ABT RS6

327 km/h

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                Zot, zo lang

Heeft de hele tijd zijn pinker naar links aan

Comment

• 't is een duitser, wsl op een tweevaks bezig ofzo, ik bezondig me daar soms toch ook aan.

Comment

't is een duitser, wsl op een tweevaks bezig ofzo, ik bezondig me daar soms toch ook aan.
                                    Ik hou het meestal toch liever wat voorzichtiger, er zijn er altijd die wel naar links schieten, vooral Hollanders merk ik de laatste tijd op...

Maar 's nachts zal het niet zo druk zijn en als je dan thuis wil zijn zou ik er ook alles uithalen

Comment

• Kan er van meespreken

+ YouTube Video

Comment

Kan er van meespreken

+ YouTube Video
                                        Damn, zalige remmen zou ik zo zeggen. Wat is die waarschuwing die op het dash komt?

Allez tis voor een keer eens geen hollander

Comment

• instelbare speedwarning denk ik

Comment

Working...
                                          X