Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
watte...niet snel?Ik rij dagelijks door Duitsland met vrachtwagen en heb op jaren tijd nen audi rs,porsches,lambo's,bugatti's zien passeren tegen lage en hoge snelheden en kmoe zeggen dat als jezelf maar 90km/h doet dan is dit ongelooflijk snel en verschietachtig......Als ik geladen ben weeg ik de in duitsland max 40 ton maar is er me ooit een knalgele fer enzo voorby gereden en men gehele vrachtwagen schommelde....men mond stond 1 uur erna nog open.....bangelijk
We leveren veel in de autoindustrie..vw,audi,bmw,opel enz
Lijkt echt zo hard niet he, ook door het weinige verkeer, ziet me er idd wel een goede autostrade uit om wat te knallen
Mijn teller staat op mijn GPS zo wat 3-4 km/u verkeerd op hoge snelheid, al meermaals vergeleken en scheelt echt niets. 262 GPS is naald tussen de 260-270. Bij de M3 was dit toch ook een dikke 10 km/u verschil dat er was...
watte...niet snel?Ik rij dagelijks door Duitsland met vrachtwagen en heb op jaren tijd nen audi rs,porsches,lambo's,bugatti's zien passeren tegen lage en hoge snelheden en kmoe zeggen dat als jezelf maar 90km/h doet dan is dit ongelooflijk snel en verschietachtig......Als ik geladen ben weeg ik de in duitsland max 40 ton maar is er me ooit een knalgele fer enzo voorby gereden en men gehele vrachtwagen schommelde....men mond stond 1 uur erna nog open.....bangelijk
We leveren veel in de autoindustrie..vw,audi,bmw,opel enz
Ja ok, maar relatief gesproken he, uiteraard is dat wel snel
Ik snap niet waarom anderen hun uitlaten dan veranderen als het zo goed klinkt.
neen dat is een volledige Milltek lijn!
vind het super, maar soms een beetje té?
blijft een family sedan/break he.. en het standaard geluid is ook niet van de stilste hoor (daarom die klepjes) en héél mooi. Meest 'volle' geluid is nog altijd de standaard uitlaat vind ik. Niet het luidste.
die zwitser die z'n kar naar de US heeft moeten laten exporteren, dat zal toch één van de weinige zijn die buiten de clubsport rondrijden met een manuele bak.
Comment