Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Nee...ik ben zo'n sjonnie die een rolkooi puur voor de esthetiek wil, met PVC buisjes
    dacht ik wel, daarom was ik al van mening dat het geen kwaad zou kunnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Op het briefje staat dat ik me er mee moet amuseren, maar er wel voorzichtig mee moet zijn. Wat me ook redelijk logisch lijkt als je een auto van dat kaliber mee geeft aan iemand van 20 jaar, niet?
      Ach komop, je rijdt sowieso met 95 dus dan valt dat best mee met die PK's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        Is lange slag motor, service is (quasi) 't zelfde als bvb voor een Q7 4.2 FSI.
        ja, maar volgens mij heeft een Q7 een andere bandenmaat dus misschien is het toch te betwijfelen dat een RS4 langeslag is.

I mean, what's the link?

Comment

Ach komop, je rijdt sowieso met 95 dus dan valt dat best mee met die PK's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
            dacht ik wel, daarom was ik al van mening dat het geen kwaad zou kunnen
            Ga wat duiken ofzo, je weet wel in wat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Wat heeft het lange slag zijnde te maken met service?
              weeral te laat.

Ik zou eerst eigenlijk de discussie moeten lezen en dan replyen, maar da's nogal irritant als er hier plots 15 pagina's zijn bijgekomen

Comment

Op het briefje staat dat ik me er mee moet amuseren, maar er wel voorzichtig mee moet zijn. Wat me ook redelijk logisch lijkt als je een auto van dat kaliber mee geeft aan iemand van 20 jaar, niet?
                ik zou het iig nooit doen

Comment

Ja, er komt ook een setje 18'' OEM RS4 spul normaalgezien. Voor in de winter
                  sloeg op die spyker-velgjes

ik ben al een paar foto's tegengekomen van gebroken spaken bij die velgen....

Comment

én naft
                    welke?

Comment

Damn... wat een discussie door 1 foto'tje van RRD die 95 in een kar gooit. Terwijl de grap eigenlijk moest zijn dat op dat tankpistool ''BMW echt rijplezier'' staat.
                      Als je volgende keer zoiets doet , doe dat dan met een diesel tankpistool.

ooooooooooooow shit DIESEL IN EEN S6 hahahaahahh
                      FAke Shit

Comment

welke?
                        LMAO

Loodvervanger, DAT had nog iets geweest RRD

Comment

sloeg op die spyker-velgjes

ik ben al een paar foto's tegengekomen van gebroken spaken bij die velgen....
                          Je topic-reply opbouw is verre van logisch fiddybeer . Wnn ben je overigens klaar met de exaams?

Comment

• ik heb dat eens in de sechs gekapt, daar vlakbij jou aan dat stationnetje!

Comment

Ik ken mensen die blijven zulle zijn als ik hun auto crash .
                              Verzekering = new stuff

Comment

Je topic-reply opbouw is verre van logisch fiddybeer . Wnn ben je overigens klaar met de exaams?
                                morgen eentje (alé ja, een verdediging van een serie practica), vrijdag en zaterdag nog eentje en dan klaar.

en I know, maar ik loop wat achter en zit hier en daar op bepaalde posts te replyen, daarmee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  Ik ken mensen die blijven zulle zijn als ik hun auto crash .
                                  Verzekering = new stuff
                                  'k Vind dat we ook eens een topic moeten openen over hoeveel mensen jij kent .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                    waarom ontwikkelen ze voor dieselwagens zoiets niet dat de motor sneller laat opwaren en sneller op temperatuur komt?

Omdat dat energie-, en dus rendementsverlies is.

Het bestaat wel, maar meestal is dat maar een klein verschil dat dat geeft.

Comment

'k Vind dat we ook eens een topic moeten openen over hoeveel mensen jij kent .
                                      Hahahaha,Waar is Porker?

Comment

morgen eentje (alé ja, een verdediging van een serie practica), vrijdag en zaterdag nog eentje en dan klaar.

en I know, maar ik loop wat achter en zit hier en daar op bepaalde posts te replyen, daarmee
                                        Echt een bangelijke discussie de afgelopen 7-10 pagina's, dat garandeer ik je.

Dus zaterdagavond pinteren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          Hahahaha,Waar is Porker?
                                          Tegengehouden door flikken?

Comment

Working...
                                          X