Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    nu je het zegt, idd!

maar naar mijn gevoel is een RS4 motor sowieso een pak toerengeiler dan een M5 blok. Ik vond die echt v-tak style sleuren richting +8k, opmerkelijk dan ja, gezien de specs.
    wat kleppen die zich verder openzetten vanaf een bepaald toerental doet veel hé.

Like it

Comment

• Of hij wou gewoon eens een stukje met achterwielaandrijving rijden, maar nam het iets te letterlijk

Comment

• Je merkt wel dat hij bij 5500 toeren ineens een extra slag krijgt idd, hoewel een VTEC nog een pakje agressiever ingrijpt, imho.

Een E39 M5 voelt sowieso een stuk sneller aan. Van 0-100 klopt dat alvast niet, geen idee van andere acceleratiecijfers. Iemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten
          en volgens mij nog eens de verkeerde bandenkeuze gemaakt voor deze quattro
          Het is geen quattro meer.

Comment

• Wow wat een pagina's, ik ga er niet helemaal aan beginnen.

Allereerst RRD nice dat je met die RS4 mocht rijden maar een beetje als respect had ik er toch 98 ingedaan. Voor die paar eurotjes...

Ik weet niet hoe het bij deze zit maar bij mij staat duidelijk in het boekje en ook tankklep dacht ik dat er 98 in moet. Ik denk als je deze wagen nieuw koopt en er loopt iets mis onder garantie dat het wel niet goed is als er 95 in zit...

Dan, een dieselpistool kan je toch nooit in een benzinetank steken? Heb nu toch al 2 benzinewagens gereden en is een kleine opening met een klepje voor.

Nog iets over dat loodvervanger spul. Wat is dat en kan dat kwaad? Maat van me met die 4S ging even tanken en ik zag dat ie er al 10 liter had in gedaan

En voor de rest veel fun gehad? Had eens gebeld!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
              Ik blijf dit nog altijd een erg opmerkelijke foto vinden
              Ik snap niet waarom je dat vindt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten
                en volgens mij nog eens de verkeerde bandenkeuze gemaakt voor deze quattro
                En een fiddy-rolkooi (pvc of andere kunststof, vrij te kiezen) had zeker geholpen.

Nuja, hij wou niet luisteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                  Haha, toevallig geen Perziër??
                  Ik zou het niet weten,My name is not Izzy .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                    Wow wat een pagina's, ik ga er niet helemaal aan beginnen.

Allereerst RRD nice dat je met die RS4 mocht rijden maar een beetje als respect had ik er toch 98 ingedaan. Voor die paar eurotjes...

Ik weet niet hoe het bij deze zit maar bij mij staat duidelijk in het boekje en ook tankklep dacht ik dat er 98 in moet. Ik denk als je deze wagen nieuw koopt en er loopt iets mis onder garantie dat het wel niet goed is als er 95 in zit...

Dan, een dieselpistool kan je toch nooit in een benzinetank steken? Heb nu toch al 2 benzinewagens gereden en is een kleine opening met een klepje voor.

Nog iets over dat loodvervanger spul. Wat is dat en kan dat kwaad? Maat van me met die 4S ging even tanken en ik zag dat ie er al 10 liter had in gedaan

Kom nou, genoeg gezeurd over 95 of 98.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      Je merkt wel dat hij bij 5500 toeren ineens een extra slag krijgt idd, hoewel een VTEC nog een pakje agressiever ingrijpt, imho.

Een E39 M5 voelt sowieso een stuk sneller aan. Van 0-100 klopt dat alvast niet, geen idee van andere acceleratiecijfers. Iemand?
                      RS4 is gewoon meer het M3 gevoel denk ik, was ook overduidelijk dat alles er pas na 5000tr uit kwam.

e39 M5 is een ras apart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                        Ik snap niet waarom je dat vindt.
                        vind jij die beschadiging 'normaal'?

sommige stukken zien er relatief ongeschonden uit.... maar de auto is wel eventjes in 2 gescheurd?

BTW, de bestuurder was ook ongeschonden.

Ik noem zoiets 'opmerkelijk'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                          Heb het nog overwogen, maar ik dacht dat je op zaterdagavond steevast in het café zat .

Comment

vind jij die beschadiging 'normaal'?

sommige stukken zien er relatief ongeschonden uit.... maar de auto is wel eventjes in 2 gescheurd?

BTW, de bestuurder was ook ongeschonden.

Ik noem zoiets 'opmerkelijk'.
                            Lol, bemerk de ironie in mijn vorige post

Comment

En een fiddy-rolkooi (pvc of andere kunststof, vrij te kiezen) had zeker geholpen.

Nuja, hij wou niet luisteren.
                              al bij al nog verstandig ook want is er toch levend uit geraakt, safke smoren en verzekering eens bellen

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  Eigenaar had naar het schijnt '95 getankt,alé dat heb ik toch horen zeggen op Total excellium forum.

Fak

Comment

• Simoni ,doe is normaal man, das on-toppic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                      Volgens mij rijdt die ook 95.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                        Lol, bemerk de ironie in mijn vorige post

ik dacht al dat ik iets mis had gezegd, vond u nogal verbitterd overkomen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                          Heb het nog overwogen, maar ik dacht dat je op zaterdagavond steevast in het café zat .
                                          "Bel Jerain anders, die zijn M5 is ideale sparringpartner"
                                          - "Nja, die zit wss op cafe"

Comment

Working...
                                          X